חדשות האתר

יבוא מאירופה לישראל – איך עמיל מכס מקצר את הזמן והמיסים?

מבוא יבוא מאירופה לישראל צובר תאוצה בזכות תקני איכות גבוהים, קרבה לוגיסטית והסכמי סחר נוחים. אך הדרך...
08 June 2025

טופס 138 – מה זה ואיך עמיל מכס ממלא אותו נכון?

מבוא במערכת “שער עולמי” של רשות המכס בישראל, אחד הטפסים החשובים ביותר בתהליך שחרור טובין...
08 June 2025

תקלות נפוצות בעבודה עם עמיל מכס – וכיצד להימנע מהן

מבוא שחרור סחורה מהמכס הוא שלב קריטי בתהליך הייבוא – וכל טעות בו עלולה לגרום לעיכובים, קנסות והוצאות...
08 June 2025

תעודת מקור (EUR.1) – איך עמיל המכס חוסך לך אלפי שקלים?

מבוא בעת יבוא טובין ממדינות עימן לישראל קיים הסכם סחר חופשי, ניתן לחסוך תשלומי מכס בגובה של אלפי שקלים...
08 June 2025

תעודת מקור (EUR.1) – כללים, דוגמאות וטיפים להנפקה נכונה

מבוא בעידן של הסכמי סחר חופשי בין ישראל למדינות רבות, אחד המסמכים המרכזיים שמאפשרים ליהנות מהטבות מס...
03 June 2025

פטור לפי סעיף 2(ג)(2) לצו יבוא חופשי – למי זה מתאים ואיך מקבלים אותו

מבוא ייבוא טובין לישראל מחייב עמידה בתקנות מחמירות, בדגש על דרישות תקינה, רגולציה, ותיאום עם גופים ממשלתיים....
03 June 2025

עמילות מכס בישראל: מה זה בדיוק ולמה אי אפשר בלעדיה?

מבוא העולם הגלובלי יצר שפע של הזדמנויות למסחר חוצה גבולות – אבל יחד עם ההזדמנויות הגיעו גם אתגרים רגולטוריים,...
03 June 2025

עלות מול תועלת – מתי משתלם לפעול מול ספקים ממזרח אסיה ולא מאירופה?

מבוא החלטה אסטרטגית היכן למקם את שרשרת האספקה שלך, משפיעה על כל ההיבטים של היבוא: עלות, איכות, זמינות,...
25 May 2025

שאלות ותשובות - רפורמה בתקינה רשמית נכון למרץ 25

    שאלות ותשובות – רפורמת התקינה שאלות כלליות – “רפורמת מה שטוב לאירופה טוב לישראל”...
25 May 2025

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מכולה? טעויות נפוצות ביבוא ימי

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מכולה? טעויות נפוצות ביבוא ימי מבוא יבוא ימי הוא אבן יסוד בסחר הבינלאומי,...
25 May 2025
מאמרים חדשים
קטגוריות

שדרוג מאמרים:
עדכון, חידוש ושיפור תוכן למאמרים קיימים

מארסק: שינויים בקווי השירות עקב המצב בים האדום

חברת הספנות הדנית הודיעה על שינויים והתאמות שהיא מבצעת בנתיבי הסחר של אסיה – אירופה וכן בסחר הטרנס-פסיפי, וזאת בשל המצב הביטחוני ההפכפך בים האדום ובמפרץ עדן.

חברת מארסק הודיעה היום ללקוחותיה על שינויים והתאמות שבכוונת החברה לבצע בקווי השירות של החברה בנתיבי הסחר בין אסיה ואירופה וכן בסחר הטרנס-פסיפי. החברה ציינה בהודעתה כי עושה זאת בשל המצב בים האדום ובמפרץ עדן שהינו ״הפכפך ביותר כאשר כל המודיעין הזמין מאשר כי הסיכון הביטחוני נותר ברמה משמעותית״. 

מצ״ב השינויים בשירותי החברה: 

TP17: שירות זה ימשיך לעבור דרך כף התקווה הטובה בשני הכיוונים. עקב החריגה, שתוביל להארכת זמני הובלה, נוסיף כלי שיט נוסף. זה יתחיל מהמסע של Maersk Sana 408W שייצא מהונג קונג ב-18 בפברואר 2024.

TP12: שירות זה ימשיך לעבור דרך כף התקווה הטובה בחוף המזרחי של ארה״ב לאסיה וישמיט את סלאלה. זה ייושם מהמסע של Georg Maersk 403W היוצא בניוארק ב-25 בינואר 2024.

TP16: שירות זה ימשיך לעבור דרך כף התקווה הטובה במעבר החוף המזרחי של ארה״ב לאסיה, כאשר התאמת החלונות תתחיל ממסע 407E של סרוג’ה לימה שייצא משיאמן ב-16 בפברואר 2024.

TP11: שירות זה ימשיך לעבור דרך כף התקווה הטובה בשני הכיוונים, כאשר התאמת החלונות תתחיל מהפלגת Maersk Saigon 407W היוצאת מסינגפור ב-22 בפברואר 2024.

בשירותים AE5, AE10, AE6 לא יהיו שינוי בנמלי הפקידה אלה אך החברה צופה זמני מעבר ארוכים יותר.

AE7: שירות זה ישמיט את הפקידה בנמל ג׳דה במסעו מזרחה. עבור לקוחות שמשתמשים בשירות זה עבור ג׳דה, הם יכוסו באמצעות אניית הזנה (פידר) WMED של הים האדום. 

AE55: שירות זה ישמיט את הפקידה בנמלי סלאלאה והמלך עבדאללה בסבב מזרחה, ובמקום זאת יפקוד את נמל קולומבו להמשך קישורים ליעדים באזור המזרח התיכון.

AE11: לשירות זה יהיו שינויים; הסיבוב החדש הוא צ’ינגדאו – בוסאן – נינגבו – שנגחאי – שיאמן – נאנשה – יאנטיאן – סינגפור – ולנסיה – ברצלונה – ג’ויה טאורו – פורט טנג’יר – סינגפור – יאנטיאן – צ’ינגדאו.

השינויים שנעשו בסיבוב מזרחה הם שפורט סעיד, המלך עבדאללה, אבו דאבי וג’בל עלי מושמטים. בפקידות  לכיוון מערב, פורט סעיד וג׳ויה טאורו מושמטים. מארסק תחליף את הסדר של ולנסיה וברצלונה ותוסיף את פורט טנג׳יר בסיבוב מזרחה.

AE12 לשירות זה יהיו שינויים. הרוטציה החדשה היא Xingang – Dalian – Busan – Ningbo – Shanghai – Shekou – Singapore – Port Said – Koper – Trieste – Rijeka – Trieste – Port Tangier – סינגפור – Xingang. השירות הזה ישמיט את הפקידה בנמל ג׳דה. בסבב לכיוון מזרח, השירות ישמיט את הפקידה בנמל המלך עבדאללה ופורט סעיד יוחלף בנמל ״ווסט מד״. הסיבוב האדריאטי נותר ללא שינוי.

AE15: ישנם שינויים בשירות זה. הרוטציה החדשה היא בוסאן – שנחאי – נינגבו – שקאו – סינגפור – פורט סעיד – יארימקה – איסטנבול – אסיפורט – פורט סעיד – אבו דאבי – ג’בל עלי – סינגפור – שקאו – בוסאן.

שירות זה ישמיט את נמל המלך עבדאללה ואת פיראוס בכיוון מזרח ומערב.

אולי יעניין אותך גם...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/06/יחדיו-3.png
יבוא מאירופה לישראל – איך עמיל מכס מקצר את הזמן והמיסים?

מבוא יבוא מאירופה לישראל צובר תאוצה בזכות תקני איכות גבוהים, קרבה לוגיסטית והסכמי סחר נוחים. אך הדרך ממפעל באיטליה או גרמניה למחסן בישראל דורשת תהליך שחרור מהמכס. עמיל המכס אחראי לקיצור התהליך, להקטנת...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/06/3.png
טופס 138 – מה זה ואיך עמיל מכס ממלא אותו נכון?

מבוא במערכת “שער עולמי” של רשות המכס בישראל, אחד הטפסים החשובים ביותר בתהליך שחרור טובין הוא טופס 138. טופס זה מהווה את הצהרת היבואן או עמיל המכס, הכוללת פרטים מדויקים על המטען, עלות, סוג סחורה,...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/06/2.png
תקלות נפוצות בעבודה עם עמיל מכס – וכיצד להימנע מהן

מבוא שחרור סחורה מהמכס הוא שלב קריטי בתהליך הייבוא – וכל טעות בו עלולה לגרום לעיכובים, קנסות והוצאות מיותרות. לכן רוב היבואנים עובדים עם עמיל מכס, המתמחה בהכנת המסמכים, סיווג הטובין, והתנהלות מול רשויות...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/06/1.png
תעודת מקור (EUR.1) – איך עמיל המכס חוסך לך אלפי שקלים?

מבוא בעת יבוא טובין ממדינות עימן לישראל קיים הסכם סחר חופשי, ניתן לחסוך תשלומי מכס בגובה של אלפי שקלים באמצעות מסמך אחד – תעודת מקור EUR 1. מסמך זה מוכיח כי המוצר יוצר במדינה שחתומה על הסכם הסחר, ובכך...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/06/יחדיו-2.png
תעודת מקור (EUR.1) – כללים, דוגמאות וטיפים להנפקה נכונה

מבוא בעידן של הסכמי סחר חופשי בין ישראל למדינות רבות, אחד המסמכים המרכזיים שמאפשרים ליהנות מהטבות מס הוא תעודת מקור (EUR.1). תעודה זו מהווה אישור רשמי לכך שהמוצר שיוצא מישראל אכן מיוצר או עבר עיבוד משמעותי...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/06/יחדיו-1.png
פטור לפי סעיף 2(ג)(2) לצו יבוא חופשי – למי זה מתאים ואיך מקבלים אותו

מבוא ייבוא טובין לישראל מחייב עמידה בתקנות מחמירות, בדגש על דרישות תקינה, רגולציה, ותיאום עם גופים ממשלתיים. עם זאת, קיימים חריגים בחוק שמאפשרים לייבא מוצרים מסוימים ללא הצורך בעמידה מלאה בדרישות התקינה....

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/06/יחדיו.png
עמילות מכס בישראל: מה זה בדיוק ולמה אי אפשר בלעדיה?

מבוא העולם הגלובלי יצר שפע של הזדמנויות למסחר חוצה גבולות – אבל יחד עם ההזדמנויות הגיעו גם אתגרים רגולטוריים, בירוקרטיים ולוגיסטיים. כאן נכנסת לתמונה עמילות מכס – תחום שהוא הרבה מעבר ל”טפסים ושחרור...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/05/עלות-מול-תועלת-–-מתי-משתלם-לפעול-מול-ספקים-ממזרח-אסיה-ולא-מאירופה.png
עלות מול תועלת – מתי משתלם לפעול מול ספקים ממזרח אסיה ולא מאירופה?

מבוא החלטה אסטרטגית היכן למקם את שרשרת האספקה שלך, משפיעה על כל ההיבטים של היבוא: עלות, איכות, זמינות, סיכונים גיאופוליטיים, עמידה בתקינה ועוד.הבחירה בין ספקים ממזרח אסיה (סין, הודו, וייטנאם, אינדונזיה...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/05/שאלות-תשובות.png
שאלות ותשובות - רפורמה בתקינה רשמית נכון למרץ 25

    שאלות ותשובות – רפורמת התקינה שאלות כלליות – “רפורמת מה שטוב לאירופה טוב לישראל” מהו מסלול אסדרות אירופיות מאומצות? מסלול אסדרות אירופיות הינו מסלול תקינה נוסף שבאמצעותו ניתן...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/05/מה-חשוב-לבדוק-לפני-שמזמינים-מכולה_-טעויות-נפוצות-ביבוא-ימי.png
מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מכולה? טעויות נפוצות ביבוא ימי

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מכולה? טעויות נפוצות ביבוא ימי מבוא יבוא ימי הוא אבן יסוד בסחר הבינלאומי, אך למרות הניסיון הרב של יבואנים ועמילי מכס – טעויות חוזרות ונשנות עולות ביוקר: קנסות, עיכובים, אובדן...

1 2 3 71