מאמרים חדשים
ארכיון
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

עמיל מכס – המדריך המלא

כשמדובר בסחר בינלאומי, עמילי מכס ממלאים תפקיד מכריע בהבטחת זרימה חלקה של סחורות מעבר לגבולות. המומחיות והידע שלהם בתקנות ונהלי המכס חשובים לאין ערוך בניווט בעולם המורכב של יבוא-יצוא. עמילי מכס משמשים כמתווכים בין יבואנים, יצואנים וסוכנויות ממשלתיות, ומקלים על שחרור סחורות דרך עמדות מכס.

אחת הסיבות המרכזיות לכך שעמילי מכס חשובים היא יכולתם להבטיח עמידה בתקנות וחוקים שונים. לכל מדינה יש מערכת חוקים משלה לגבי יבוא ויצוא, כולל מכסים, מכסים והגבלות על סחורות מסוימות. לעמילי מכס יש הבנה עמוקה של התקנות הללו ויכולים לסייע ליבואנים ויצואנים לנווט אותם ביעילות. על ידי הבטחת ציות, עמילי מכס עוזרים לעסקים להימנע מקנסות יקרים או עיכובים במשלוחים.

היבט נוסף המדגיש את חשיבות עמילות המכס הוא תפקידם בייעול תהליך היבוא-ייצוא. הם מטפלים בכל הניירת, התיעוד והתקשורת הדרושים עם סוכנויות ממשלתיות בשם לקוחותיהם. זה כולל הכנה והגשה של טפסים נדרשים כגון הצהרות יבוא, רישיונות יצוא ותעודות מקור. על ידי טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות אלו, עמילי מכס חוסכים לעסקים זמן ומשאבים יקרים.

הבנת תפקידם של עמילי מכס בתהליך הייבואיצוא

תהליך היבוא-ייצוא כולל שלבים רבים שיכולים להיות מכריעים עבור עסקים ללא הדרכה מתאימה. כאן נכנסים לתמונה עמילי המכס – הם פועלים כמתווכים בין עסקים וסוכנויות ממשלתיות כדי להבטיח זרימה חלקה של סחורות מעבר לגבולות.

היבט מרכזי אחד בתפקידם הוא סיוע בסיווג והערכת סחורות. רשויות המכס דורשות סיווג מדויק כדי לקבוע מכסים או מכסים החלים על סחורות מיובאות. לעמילי מכס יש ידע נרחב על סיווגי מוצרים המבוססים על סטנדרטים בינלאומיים כגון המערכת ההרמונית (HS). הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם עסקים כדי לסווג במדויק סחורות ולקבוע את ערכם למטרות מכס.

עמילי מכס ממלאים גם תפקיד חיוני בטיפול בתיעוד ובניירת. הם מבטיחים שכל המסמכים הדרושים, כגון חשבוניות מסחריות, רשימות אריזה ושטרי מטען, מלאים ומדויקים. זה חיוני לשחרור ממכס ועוזר למנוע עיכובים או דחיות בגבול. בנוסף, עמילי מכס אחראים להגשת מסמכים אלה לסוכנויות הממשלתיות המתאימות בשם לקוחותיהם.

יתר על כן, עמילי מכס מסייעים בתשלום מכסים ומיסים. הם מחשבים את העמלות החלות על סמך ערך הסחורה והתקנות החלות. על ידי מתן הנחיות לגבי שיעורי המכס וסיוע לעסקים להבין את ההתחייבויות הכספיות שלהם, עמילי מכס מבטיחים עמידה בדרישות תוך מזעור עלויות.

ניווט בעולם המורכב של תקנות ותאימות

עולם הסחר הבינלאומי נשלט על ידי רשת מורכבת של תקנות ודרישות ציות. עמילי מכס ממלאים תפקיד מכריע בסיוע לעסקים לנווט בנוף המורכב הזה.

היבט אחד שבו עמילי מכס מספקים סיוע שלא יסולא בפז הוא בהבנת הסכמי סחר ותעריפים מועדפים. למדינות רבות יש הסכמי סחר דו-צדדיים או רב-צדדיים המציעים יחס מועדף לסחורות מסוימות ממדינות ספציפיות. עמילי מכס נשארים מעודכנים בהסכמים אלו ועוזרים לעסקים לנצל את התעריפים או הפטורים המופחתים.

יתרה מכך, עמילי מכס מסייעים לעסקים בניווט הגבלות יבוא או איסורים המוטלים על ידי ממשלות. סחורות מסוימות עשויות להיות כפופות לדרישות רישוי או עשויות להיות אסורות לחלוטין בייבוא ​​עקב בעיות בריאות, בטיחות, סביבתיות או סיבות אחרות. עמילות מכס מסייעות ליבואנים להבין את ההגבלות הללו ולהדריך אותם בהליכים הדרושים לקבלת אישורים או מציאת פתרונות חלופיים.

עמיל מכס – מיומנויות נדרשות

תעשיית עמילות המכס דורשת מערך מגוון של מיומנויות כדי לנווט ביעילות את המורכבות של הסחר הבינלאומי. להלן כמה מיומנויות חיוניות הנדרשות להצלחה:

  1. היכרות מעמיקה עם תקנות המכס: עמולי מכס חייבים להיות בעלי הבנה מעמיקה של תקנות המכס, חוקי היבוא-ייצוא והסכמי הסחר. ידע זה מאפשר להם לספק ייעוץ מדויק ולהבטיח עמידה בכללים החלים.
  2. תשומת לב לפרטים: תהליך הייבואיצוא כרוך בתיעוד וניירת נרחבים. עמילי מכס צריכים להקדיש תשומת לב רבה לפרטים כדי להבטיח שכל המסמכים מלאים, מדויקים ועומדים בדרישות הרגולטוריות.
  3. מיומנויות אנליטיות חזקות: עמילי מכס מתמודדים לרוב עם מצבים מורכבים הדורשים חשיבה אנליטית. הם חייבים להיות מסוגלים לנתח מידע, לפרש תקנות ולקבל החלטות מושכלות בשם לקוחותיהם.
  4. כישורי תקשורת מצוינים: תקשורת יעילה היא חיונית בתעשיית עמילות המכס. עמילי מכס צריכים לתקשר עם לקוחות, סוכנויות ממשלתיות, חברות שילוח ובעלי עניין אחרים המעורבים בתהליך הייבואיצוא.
  5. יכולות פתרון בעיות: ענף היבוא-ייצוא מציג אתגרים ומכשולים שונים הדורשים חשיבה מהירה וכישורי פתרון בעיות. עמילי מכס חייבים להיות מסוגלים למצוא פתרונות כאשר הם מתמודדים עם בעיות כגון דחיית משלוחים או שינויים רגולטוריים.
  6. אוריינטציה בשירות לקוחות: מתן שירות לקוחות יוצא דופן חיוני עבור עמילי מכס שעובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות לאורך תהליך הייבואיצוא. בניית קשרים חזקים המבוססים על אמון ואמינות היא המפתח להצלחה בתעשייה זו.
  7. הסתגלות וחוסן: ענף עמילות המכס הינו דינאמי ונתון לשינויים מתמשכים. עמילי מכס חייבים להיות בעלי יכולת הסתגלות, גמישות וגמישות כדי לנווט דרך תקנות מתפתחות, טכנולוגיות מתפתחות ותנאי שוק משתנים.


פיתוח מיומנויות אלה לא רק יעזור לך להצליח כעמיל מכס אלא גם יתרום להקלה יעילה של סחר בינלאומי.

אתגרים איתם מתמודדים עמילי מכס בתחום הדינמי של סחר בינלאומי

תחום עמילות המכס אינו חף מאתגרים. עמילי מכס מתמודדים עם מכשולים שונים בפעילותם השוטפת בשל האופי הדינמי של הסחר הבינלאומי. הנה כמה אתגרים נפוצים איתם מתמודדים עמילי מכס:

  1. שינוי תקנות: תקנות המכס כפופות לשינויים תכופים כאשר ממשלות מעדכנות את המדיניות שלהן או מנהלות משא ומתן על הסכמי סחר חדשים. להישאר מעודכן בשינויים אלה ולהבטיח עמידה בדרישות יכול להיות אתגר משמעותי עבור עמילי המכס.
  2. מחסומי שפה: סחר בינלאומי כרוך בהתמודדות עם לקוחות, פקידי ממשל ובעלי עניין ממדינות שונות שעשויים לדבר שפות שונות. התגברות על מחסומי שפה דורשת אסטרטגיות תקשורת יעילות ולעיתים סיוע של מתרגמים או מתורגמנים.
  3. רגישות לזמן: יבואנים ויצואנים פועלים לרוב על פי לוחות זמנים צפופים, המחייבים משלוחים לפנות מהמכס במהירות. עמולי מכס חייבים לעבוד ביעילות כדי להבטיח שחרור בזמן תוך הקפדה על כל הנהלים הדרושים.
  4. התקדמות טכנולוגית: התקדמות הטכנולוגיה הביאה הן הזדמנויות והן אתגרים עבור עמילי המכס. בעוד שהטכנולוגיה מייעלת תהליכים מסוימים, היא גם דורשת למידה מתמשכת והתאמה למערכות או תוכנות חדשות.
  5. דאגות אבטחה: הבטחת אבטחת המטען היא בראש סדר העדיפויות של רשויות המכס ברחבי העולם. עמילי מכס חייבים לציית ליוזמות אבטחה וליישם אמצעים למניעת פעילויות בלתי חוקיות, כגון הברחות או טרור.
  6. גורמים כלכליים ופוליטיים: תנודות כלכליות, חוסר יציבות פוליטית או סכסוכי סחר בין מדינות יכולים להשפיע באופן משמעותי על תעשיית היבוא-ייצוא. עמילי מכס חייבים לנווט בין גורמים חיצוניים אלו ולתת הדרכה ללקוחותיהם בהתאם.
  7. שוק תחרותי: תעשיית עמילות המכס היא תחרותית ביותר, עם שחקנים רבים המציעים שירותים דומים. עמילי מכס חייבים לבדל את עצמם על ידי מתן שירות לקוחות יוצא דופן, מומחיות ושירותי ערך מוסף.


למרות האתגרים הללו, עמילי המכס ממלאים תפקיד חיוני בהקלת הסחר הבינלאומי והתגברות על מכשולים כדי להבטיח זרימה חלקה של סחורות מעבר לגבולות.

כיצד עמילי מכס מקלים על זרימה חלקה של סחורות מעבר לגבולות

זרימה חלקה של סחורות מעבר לגבולות חיונית לעסקים העוסקים בסחר בינלאומי. עמילי מכס ממלאים תפקיד מכריע בהקלת תהליך זה על ידי מינוף המומחיות והידע שלהם בתקנות המכס. כך תורמים עמילי מכס לזרימה חלקה של סחורות:

  1. הנחיית מומחים: עמילי מכס מספקים הדרכה מקצועית לגבי עמידה בתקנות ובנהלים של המכס. הם עוזרים ליבואנים ויצואנים להבין את הדרישות לייבוא ​​או ייצוא סחורות ספציפיות, ומבטיחות שכל התיעוד הדרוש מלא ומדויק.
  2. טיפול יעיל בתיעוד: תהליך הייבואיצוא כרוך בניירת ותיעוד נרחבים. עמילי מכס מטפלים בשם לקוחותיהם בכל המסמכים הדרושים, תוך הקפדה על עריכתם כהלכה ומוגשת לגורמים הממשלתיים המתאימים במועד.
  3. תקשורת יעילה: עמילי מכס פועלים כמתווכים בין עסקים וגורמים ממשלתיים המעורבים בתהליך היבוא-ייצוא. הם מאפשרים תקשורת אפקטיבית על ידי העברת מידע מדויק, פתרון שאילתות מיידי וטיפול בכל בעיה שעלולה להתעורר במהלך שחרור מהמכס.
  4. עמידה בתקנות: עמילות מכס מבטיחות שהיבואנים והיצואנים יעמדו בכל תקנות המכס הרלוונטיות, לרבות תעריפי מכס, תשלומי מכס והגבלות סחר. על ידי הבטחת ציות, עמילי מכס עוזרים לעסקים להימנע מקנסות או עיכובים בפינוי הסחורות.
  5. שחרור ממכס מזורז: לעמילי מכס יש הבנה עמוקה של נהלי מכס ודרישות. הם ממנפים את הידע הזה כדי לזרז את תהליך שחרור המכס, למזער עיכובים ולהבטיח שהסחורה מגיעה ליעדה בזמן.
  6. פתרון בעיות: בכל בעיה או אי התאמות במהלך שחרור מהמכס, עמילי מכס פועלים כפותרי בעיות. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם סוכנויות ממשלתיות כדי לפתור את כל האתגרים שעלולים להתעורר, כגון מסמכים חסרים או הצהרות שגויות.
  7. אופטימיזציה של עלויות: על ידי ניווט בתקנות מכס מורכבות ומינוף המומחיות שלהם, עמילי מכס עוזרים לעסקים לייעל את העלויות הקשורות לייבוא ​​או לייצוא סחורות. הם מזהים הזדמנויות לחיסכון במכס, טיפול מועדף בתעריפים או פטורים שיכולים לגרום להפחתת עלויות משמעותית.


לא ניתן להפריז בתפקידם של עמילי המכס בהקלת זרימה חלקה של סחורות מעבר לגבולות. הידע, הניסיון והמסירות שלהם תורמים ליעילות ולהצלחת הסחר הבינלאומי.

השפעת הטכנולוגיה על עמילות מכס

הופעת הטכנולוגיה חוללה מהפכה בתעשיות שונות – ותחום עמילות המכס אינו יוצא מן הכלל. להתקדמות הטכנולוגית הייתה השפעה משמעותית על אופן הפעולה של עמילי המכס ומספקים שירותים ללקוחותיהם.

  1. אוטומציה של תהליכים: הטכנולוגיה מיכנה תהליכים ידניים רבים המעורבים בעמילות מכס. מערכות חילופי נתונים אלקטרוניים (EDI) מאפשרות העברה חלקה של מידע בין עסקים וסוכנויות ממשלתיות, צמצום הניירת וייעול התקשורת.
  2. ניהול מסמכים אלקטרוניים: השימוש במערכות ניהול מסמכים אלקטרוניות הקל על עמילי מכס לטפל ולאחסן כמויות גדולות של ניירת. ניתן לגשת בקלות למסמכים אלקטרוניים, לשתף אותם ולאחזר אותם, וכך לחסוך זמן ולהפחית את הסיכון לאובדן מסמכים.
  3. הצהרות מכס מקוונות: מדינות רבות מציעות כיום פלטפורמות מקוונות להגשת הצהרות מכס. עמילי מכס יכולים להגיש הצהרות באופן אלקטרוני, להפחית את הצורך בניירת פיזית ולזרז את תהליך השחרור.
  4. מעקב ונראות: הטכנולוגיה אפשרה מעקב וניראות של משלוחים בזמן אמת לאורך כל תהליך הייבואיצוא. עמילי מכס יכולים לספק ללקוחותיהם מידע מדויק על מצב ומיקום הסחורה שלהם, להגביר את השקיפות ושביעות הרצון של הלקוחות.
  5. ניתוח נתונים: הזמינות של כמויות עצומות של נתונים פתחה הזדמנויות לניתוח נתונים בעמילות מכס. עמילי מכס יכולים לנתח נתונים כדי לזהות מגמות, לייעל תהליכים ולספק תובנות יקרות ערך ללקוחותיהם.
  6. ניהול סיכונים: הטכנולוגיה שיפרה את יכולות ניהול הסיכונים בעמילות מכס. מערכות סינון מתקדמות מאפשרות לעמילי מכס לזהות משלוחים בסיכון גבוה או בעיות עמידה פוטנציאליות לפני שהם מגיעים לגבול, מה שמאפשר אמצעים יזומים להפחתת סיכונים.
  7. אינטגרציה עם שרשרת האספקה: הטכנולוגיה מאפשרת אינטגרציה חלקה בין מחזיקי עניין שונים בשרשרת האספקה, לרבות יצרנים, ספקים, ספקים ועמילי מכס. אינטגרציה זו משפרת את התיאום, הנראות והיעילות לאורך תהליך הייבואיצוא.

אין להכחיש את ההשפעה של הטכנולוגיה על עמילות מכס – היא שינתה את הפרקטיקות המסורתיות ופתחה אפשרויות חדשות ליעילות, דיוק ושירות לקוחות בענף זה.

מגמות מתפתחות בענף עמילות המכס

תחום עמילות המכס מתפתח ללא הרף עקב שינויים ברגולציות, התקדמות הטכנולוגיה ומגמות מתפתחות המעצבות את הסחר הבינלאומי. הנה כמה מגמות מפתח המתפתחות שמשנות את תעשיית עמילות המכס:

  1. דיגיטליזציה ותהליכים ללא נייר: המהלך לקראת דיגיטליזציה ותהליכים ללא נייר צובר תאוצה בתעשיית עמילות המכס. ניהול מסמכים אלקטרוני, הצהרות מכס מקוונות וחתימות דיגיטליות הופכים נפוצים יותר ויותר, מפחיתים את הניירת ומשפרים את היעילות.
  2. בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה: טכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה נמצאות ממונפות בעמילות מכס כדי להפוך משימות שגרתיות לאוטומטיות, לנתח נתונים להערכת סיכונים, לשפר תהליכי קבלת החלטות ולשפר את שירות הלקוחות באמצעות צ’טבוטים או עוזרים וירטואליים.
  3. אנליטיקה חזויה: ניתוח חזוי משמש כדי לחזות דפוסי סחר, לזהות סיכונים פוטנציאליים או צווארי בקבוק בשרשרת האספקה, לייעל את ניהול המלאי ולספק תובנות חשובות לעסקים העוסקים בסחר בינלאומי.
  4. יוזמות קיימות: ישנו דגש הולך וגובר על קיימות בסחר הבינלאומי. עמילי מכס מסייעים יותר ויותר לעסקים עם דרישות ציות הקשורות לתקנות סביבתיות או אישורים כגון תיוג אקולוגי או חישובי טביעת רגל פחמנית.
  5. הסכמי הקלת סחר: הסכמי הקלת סחר בין מדינות מטרתם לפשט את הליכי המכס, לצמצם את חסמי הסחר, להגביר את השקיפות ולקדם שיתוף פעולה בין רשויות המכס. עמילי מכס ממלאים תפקיד חיוני בסיוע לעסקים לנצל את ההסכמים הללו.
  6. אמצעי אבטחה משופרים: החשיבות של אבטחת מטענים ממשיכה לגדול בסחר הבינלאומי. עמילי מכס מאמצים אמצעי אבטחה מתקדמים כגון מערכות זיהוי ביומטריות, תוכניות שרשרת אספקה ​​מאובטחת או פתרונות מבוססי בלוקצ’יין כדי להבטיח את שלמות המשלוחים.

מגמות מתפתחות אלה מעצבות מחדש את תעשיית עמילות המכס, ומציעות הזדמנויות חדשות ליעילות, ציות ושירות לקוחות. עמילות מכס המאמצות את המגמות הללו ומסתגלות לנוף המשתנה יהיו ממוקמות היטב להצלחה בעתיד.

סיכום

לסיכום, עמילי מכס ממלאים תפקיד חיוני בסחר בינלאומי על ידי הבטחת זרימה חלקה של סחורות מעבר לגבולות. המומחיות שלהם בתקנות המכס, טיפול בתיעוד וציות חיונית לעסקים העוסקים בפעילועמייות יבוא-יצוא.

לאורך המדריך המקיף הזה, חקרנו את החשיבות של עמילי מכס ותפקידם בהקלת הסחר הבינלאומי. התעמקנו בשלבים הכרוכים בהפיכתם לעויל מכס, הדגשנו את הכישורים הנדרשים להצלחה ודנו באתגרים העומדים בפני אנשי מקצוע בתחום זה.

כמו כן, בדקנו כיצד עמילי מכס מנווטים בתקנות מורכבות ובדרישות תאימות תוך מינוף טכנולוגיה לייעול תהליכים. השפעת הטכנולוגיה על עמילות המכס הייתה משמעותית, ומאפשרת אוטומציה, תקשורת משופרת, ניתוח נתונים ושיפור ניהול סיכונים.

יתרה מזאת, בחנו מגמות מתפתחות שמעצבות את עתיד עמילות המכס – דיגיטליזציה, טכנולוגיית בלוקצ’יין, פתרונות מונעי בינה מלאכותית, יוזמות קיימות, הסכמי הקלת סחר, אמצעי אבטחה משופרים – כולם תורמים לתהליך יבוא-יצוא יעיל ושקוף יותר.

 

עוד בנושא...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/04/סוגי-שילוח-בינלאומי-וההבדל-בניהם.png
סוגי שילוח בינלאומי וההבדל בניהם

האבולוציה של שיטות משלוח בינלאומיות בעולם המקושר של ימינו, הלוגיסטיקה מאחורי השילוח הגלובלי התפתחה לרשת מורכבת ומרתקת של מתודולוגיות וטכנולוגיות. ככל שעסקים מרחיבים את טווח ההגעה שלהם מעבר לגבולות, הצורך...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/04/עמיל-מכס.png
עמיל מכס - דגשים

כשמדובר בסחר בינלאומי, אחד ההיבטים המכריעים ביותר הוא שחרור מהמכס. תהליך זה כולל הבטחה שמוצרים יכולים להיכנס או לצאת באופן חוקי ממדינה תוך עמידה בכל התקנות והדרישות הרלוונטיות. הליכי שירות פינוי סחורה...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/04/חרבות-ברזל.png
ארה״ב ובריטניה: שחררו את האנייה שנתפסה על ידי איראן

ארה״ב ובריטניה קראו אתמול לאיראן לשחרר את ספינת המכולות MSC Aries שנתפסה על ידי כוחות איראניים ליד מצרי הורמוז. הספינה מופעלת על ידי חברת Zodiac Maritime, חברת ספנות בינלאומית בשליטתו החלקית של המיליארדר...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2023/12/אחריות-מקצועית-2-1.png
כל מה שצריך לדעת על האיום החות'י - עדכונים שוטפים

החוּתִ’ים (בערבית: الحوثيون, תעתיק מדויק: אלחוּתִ’יוּן) הם ארגון טרור שיעי-זיידי הפועל בצפון-תימן ובחצי האי ערב. הארגון מכונה גם “הצעירים המאמינים” (בערבית: الشباب المؤمن, אַ-שבַּאב...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/04/MSC-Aries.png
האניה MSC Aries: כ-3 מיליון דולר סחורה ישראלית נחטפה לאיראן

האניה MSC Aries נחטפה בשבת האחרונה ע״י כוחות איראניים ליד מיצר הורמוז, כשעליה מטען בשווי כולל של כ-93 מיליון דולר שנועד ליעדים ב-7 מדינות לרבות ישראל. האירוע מעלה דאגות לגבי ביטחון נתיבי הסחר העולמיים...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/04/Chic-and-Elegant-New-Arrivals-Website-Homepage-Banner-1.png
הודעת טורקיה על הגבלת הייצוא לישראל

טורקיה מפרה באופן חד צדדי את הסכמי הסחר עם ישראל, וישראל תנקוט נגדה בכל הצעדים המתבקשים. בעקבות הצעד החד צדדי של טורקיה לעצור יצוא מוצרים לישראל, שר החוץ כ”ץ הודיע: “ארדואן שוב מקריב את האינטרסים...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/04/Chic-and-Elegant-New-Arrivals-Website-Homepage-Banner.png
משרד הסחר הטורקי: הגבלות על היצוא לישראל

זאת בתגובה לסירוב של ישראל להצעה הטורקית להצניח סיוע לרצועת עזה מן האוויר. הרשימה כוללת 54 פריטים, ביניהם חומרי בנייה כמו מלט, פלדה ומוצרי אלומיניום, והאיסור נכנס לתוקף באופן מיידי. התעשיינים בתגובה: יש...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/04/2.png
צים עלתה למקום ה-9 בדירוג חברות הספנות העולמי

עד סוף השנה ייכנסו לשירות 19 אוניות חדישות נוספות. בסך הכל יתווספו לצי החברה 46 אוניות, מהן 28 מונעות בגז טבעי. מאז 2020 צמח כושר ההובלה של הצי בתפעול צים ב-155%. צים עקפה את חברת הספנות הטייוואנית Yang...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/04/רפורת-היבוא.png
רפורמת היבוא - שאלות & תשובות

רפורמת היבוא היא אחת מהרפורמות המשמעותיות שהושקו במשק הישראלי. היא מתמקדת בשינוי שיטות הפיקוח על חוקיות היבוא עבור מאות מוצרים. הרפורמה מובילה משרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף משרד האוצר, ובהשתתפות משרד הבריאות...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2024/04/אחריות-חברת-עמילות-מכס.png
אחריות חברת עמילות מכס

בעולם הסבוך של הסחר הבינלאומי, שבו סחורות חוצות גבולות בדייקנות בירוקרטית, תפקידן של חברות שחרור ממכס עומד בבסיס ההבטחה לפעילות חלקה. תפקידן של חברות שחרור ממכס בסחר בינלאומי לחברות שחרור ממכס תפקיד מכריע...

1 2 3 63