מדיניות ההגבלות של סין משפיעה לרעה של שרשרת האספקה
דף הבית » חדשות האתר » מדיניות ההגבלות של סין משפיעה לרעה של שרשרת האספקה
נמל נינגבו-ג׳ושאן מתקשה לשנע מכולות שכן רק פחות מרבע מהמשאיות הרשומות יכולות כעת להיכנס ולצאת משלושת הטרמינלים בביילון. זאת חודש לפני משחקי החורף האולימפיים בבייג׳ין.
בסין הרשויות ממשיכות לנקוט בצעדים חמורים והגבלות במסגרת מדיניות ״אפס קורונה״, והלחץ מורגש היטב חודש לפני משחקי החורף האולימפיים שאמורים להיפתח בבייג׳ין. הנהלים החמורים מטילים על יותר ויותר ערים להיכנס לסגר והדבר יוצר זעזועים נרחבים לאורך שרשרת האספקה.
נמל נינגבו-ג׳ושאן מתקשה לשנע מכולות שכן רק פחות מרבע מהמשאיות הרשומות יכולות כעת להיכנס ולצאת משלושת הטרמינלים בביילון (Beilun), מחוז שנכנס לסגר בעקבות התפרצות של נגיף הקורונה במפעל בגדים במהלך סוף השבוע.
העיר שיאן (Xian) במערב המדינה נמצאת תחת סגר קפדני כבר שבועיים, בעוד העיר זנגג׳ואו על גדות הנהר הצהוב הורתה ל-12 מיליון תושביה לעבור בדיקות קוביד-19 לאחר שזוהו קומץ מקרים. העיר נכנסה לסגר חלקי בעוד שמיליון אזרחי העיר יוג׳ואו (Yuzhou) – באותו מחוז כמו ז׳נגג׳ואו – קיבלו צווים המורים להם להישאר בבתיהם, וזאת לאחר שהתגלו שלושה מקרים א-סימפטומטיים.
ביום שלישי, סין דיווחה על 41 מקרים חדשים בקהילה סימפטומטית, כולל 35 בשיאן.
בדרום המדינה, הרשויות בהונג קונג הכריזו על הגבלות נוספות בהן איסור טיסה של שבועיים משמונה מדינות.
חוקי ההסגר הנוקשים של סין גורמים לצוותי הימאים הסיניים – בין הגדולים ביותר בצי הסוחר העולמי – להתמודד עם הסגר של עד שבעה שבועות כשהם חוזרים הביתה, בעוד שחילופי צוות עבור יורדי ים זרים בנמלים סיניים הפכו לקשים מאוד, והחריפו את משבר חילופי הצוותים.
עוד מאמרים בנושא...

השפעת המסדרון הכלכלי India–Middle East–Europe Corridor (IMEC) על היבוא לישראל
השפעת מסדרון IMEC על היבוא לישראל השפעת המסדרון הכלכלי IMEC על היבוא לישראל המסדרון הכלכלי India–Middle East–Europe Corridor [1], או בקיצור IMEC, הפך לאחד הפרויקטים

ישראל והודו מחדשות את המשא-ומתן על הסכם סחר חופשי
ישראל והודו מחדשות את השיחות על הסכם סחר חופשי ביקורו של שר המסחר והתעשייה ההודי, פיוש גויאל, בישראל החזיר לשולחן את המשא ומתן

ההשפעה של רפורמות סחר בינלאומי על שוק היבוא־יצוא הישראלי בשנים הקרובות
השפעת רפורמות הסחר על שוק היבוא־יצוא הישראלי בשנים הקרובות שוק היבוא־יצוא הישראלי עובר בשנים האחרונות שינויים משמעותיים הנובעים מרפורמות סחר בינלאומי, לצד מגמות

מגמות השילוח הבינלאומי ב-2026
2026 צפויה להיות שנת מפנה בשילוח הבינלאומי: האצה של AI[1] בשרשרת האספקה, שינויי נתיבי סחר גלובליים, והעמקת דרישות ESG[4]. במקביל, ישראל מתחזקת כצומת

שירותי דלת־לדלת בישראל – איך לבחור ספק שילוח נכון
מבוא בעולם השילוח הבינלאומי, הביטוי שירות דלת־לדלת הפך לסמל של נוחות, יעילות וחיסכון בזמן. עבור יבואנים ויצואנים בישראל, השירות הזה מאפשר ניהול תהליך מלא –






