אניית מטען כללי שנייה פורקת מטען בנמל המפרץ
דף הבית » חדשות האתר » אניית מטען כללי שנייה פורקת מטען בנמל המפרץ
האנייה SKYSTAR המתינה למעלה משבועיים בתור התפעולי מחוץ לנמלי הים בחיפה ונכנסה לנמל המפרץ לאחר שהושלמה פריקת אניית הברזל ״אנסטסיה״. האנייה SKYSTAR הינה בעלת שני מנופים עצמאיים וביכולתה לבצע פריקה עצמאית ברציף.
ביום חמישי האחרון נכנסה לרציף 6 של נמל המפרץ בחיפה אניית מטען כללי העונה לשם SKYSTAR. על האנייה מטען של כ-7,000 טון עץ אחוד.
מדובר באניית המטען הכללי השנייה שעוגנת בנמל המפרץ, וזאת לאחר שהושלמה פריקת אניית הברזל ״אנסטסיה״, שזכתה לעשות היסטוריה בנמל המפרץ כאניית המטען הכללי הראשונה שפקדה את נמל המפרץ ופרקה בו את מטענה.
האנייה SKYSTAR המתינה למעלה משבועיים בתור התפעולי מחוץ לנמלי הים בחיפה, והעץ שעליה משרת את מרבית המפעלים לייצור מטבחים, ארונות וריהוט בישראל.
האנייה SKYSTAR הינה בעלת שני מנופים עצמאיים וביכולתה לבצע פריקה עצמאית ברציף.
עוד מאמרים בנושא...

ההשפעה של רפורמות סחר בינלאומי על שוק היבוא־יצוא הישראלי בשנים הקרובות
השפעת רפורמות הסחר על שוק היבוא־יצוא הישראלי בשנים הקרובות שוק היבוא־יצוא הישראלי עובר בשנים האחרונות שינויים משמעותיים הנובעים מרפורמות סחר בינלאומי, לצד מגמות

מגמות השילוח הבינלאומי ב-2026
2026 צפויה להיות שנת מפנה בשילוח הבינלאומי: האצה של AI[1] בשרשרת האספקה, שינויי נתיבי סחר גלובליים, והעמקת דרישות ESG[4]. במקביל, ישראל מתחזקת כצומת

שירותי דלת־לדלת בישראל – איך לבחור ספק שילוח נכון
מבוא בעולם השילוח הבינלאומי, הביטוי שירות דלת־לדלת הפך לסמל של נוחות, יעילות וחיסכון בזמן. עבור יבואנים ויצואנים בישראל, השירות הזה מאפשר ניהול תהליך מלא –

מחשבון מסים ומכסים ליבוא לישראל
מחשבון מסים ומכסים ליבוא לישראל ממלאים פרטי משלוח ומקבלים הערכה מהירה למכס, מס קנייה, מע״מ, אגרות וסה״כ עלות נוספת. ניתן לערוך אחוזים ואגרות

מצגת המסכמת את פעילות יחדיו, חברת שילוח ועמילות מכס מהמובילות בתחום
אנו גאים לשתף אתכם במצגת המסכמת את פעילות יחדיו, חברת שילוח ועמילות מכס מהמובילות בתחום. המצגת מציגה את הערכים שמניעים אותנו: אמינות מקצועיות שירות אישי ואת

בדיקת מסלולי שילוח אלטרנטיביים באמצעות AI: כך מקבלים החלטות חכמות יותר ב-2025–2026
שנים האחרונות הדגישו עד כמה מסלולי השילוח העולמיים פגיעים לשינויים גאו-פוליטיים, עומסים בנמלים, תנודתיות במחירי דלק ימי ואווירי, ומזג אוויר קיצוני. עסקים שנשענו על מסלול





