חדשות האתר

אין צפי לחידוש השיט דרך הים האדום ותעלת סואץ.

מצב השוק – בקצרה Maersk ו־Hapag-Lloyd מדווחות כי אין צפי לחידוש השיט דרך הים האדום ותעלת סואץ. המצב הביטחוני...
29 November 2025

חיפה, אשדוד והנמל הפרטי: השוואת ביצועים לאחר שינויים ביטחוניים

בדיקת כושר תחרות בין נמלי ישראל לאחר שינויים ביטחוניים מבין כלל **גורמי ההשפעה על תחום השילוח הבינלאומי**,...
27 November 2025

שר האוצר מרחיב את הפטור ממס על יבוא אישי ל־150 דולר

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הודיע כי הוא צפוי לחתום על צו חדש שירחיב את הפטור ממס בקניות ביבוא אישי....
26 November 2025

השפעת המסדרון הכלכלי India–Middle East–Europe Corridor (IMEC) על היבוא לישראל

השפעת מסדרון IMEC על היבוא לישראל השפעת המסדרון הכלכלי IMEC על היבוא לישראל המסדרון הכלכלי India–Middle...
23 November 2025

ישראל והודו מחדשות את המשא-ומתן על ‎הסכם סחר חופשי

    ישראל והודו מחדשות את השיחות על הסכם סחר חופשי ביקורו של שר המסחר והתעשייה ההודי, פיוש...
23 November 2025

מדריך עדכני ליבוא מסין לישראל – עלויות, סיכונים וטיפים חשובים

מדריך ליבוא מסין לישראל – עלויות, סיכונים וטיפים חשובים מדריך עדכני ליבוא מסין לישראל – עלויות, סיכונים...
16 November 2025

ההשפעה של רפורמות סחר בינלאומי על שוק היבוא־יצוא הישראלי בשנים הקרובות

    השפעת רפורמות הסחר על שוק היבוא־יצוא הישראלי בשנים הקרובות שוק היבוא־יצוא הישראלי עובר...
16 November 2025

מגמות השילוח הבינלאומי ב-2026

    2026 צפויה להיות שנת מפנה בשילוח הבינלאומי: האצה של AI[1] בשרשרת האספקה, שינויי נתיבי סחר...
09 November 2025

שירותי דלת־לדלת בישראל – איך לבחור ספק שילוח נכון

מבוא בעולם השילוח הבינלאומי, הביטוי שירות דלת־לדלת הפך לסמל של נוחות, יעילות וחיסכון בזמן. עבור יבואנים...
09 November 2025

מחשבון מסים ומכסים ליבוא לישראל

    מחשבון מסים ומכסים ליבוא לישראל ממלאים פרטי משלוח ומקבלים הערכה מהירה למכס, מס קנייה, מע״מ,...
09 November 2025
מאמרים חדשים
קטגוריות

שדרוג מאמרים:
עדכון, חידוש ושיפור תוכן למאמרים קיימים

תעריפי ההובלה הימית בשפל חדש

1. רקע: עולם ההובלה הימית ומדדי תעריפים

1.1 החשיבות של תעריפים בספנות מכולות

הובלה ימית מהווה את עמוד השדרה של הסחר הבינלאומי. רוב הסחורות הנעות בין יבשות מועברות במכולות (Container Shipping). עלות ההובלה – המחיר שמשלם היבואן/היצואן או המשלח – היא מרכיב מרכזי המשפיע על רווחיות, תמחור, תכנון מלאי והחלטות שרשרת אספקה.

בשוק ה-ספוט (Spot) – כלומר תעריף חד-פעמי למשלוח בודד – המחיר נקבע על פי היצע וביקוש, זמינות קיבולת, עיכובים בנמלים ושיבושים (משבר, מזג אוויר, שביתות, חופשות ייצור). כדי לעקוב אחר התפתחות המחירים דרושים מדדים מנורמלים לאורך נתיבי מפתח.

1.2 מדדים כסמנים עיקריים בשוק מכולות

בענף מקובלים מספר מדדי Benchmark המשמשים חברות ספנות, משלחים, יבואנים ויצואנים:

  • WCI (World Container Index) – מדד עולמי שפותח על-ידי Drewry.[2]
  • SCFI (Shanghai Containerized Freight Index) – מדד ספוט ליצוא משנגחאי.[3]
  • CCFI (China Containerized Freight Index) – מדד סיני רחב נוסף.[4]
  • מדדים אזוריים (אסיה–האוקיינוס השקט, מזרח–מערב), וכן מדדי תפוסה/ניצולת (Utilization).

כל מדד משקף היבט אחר של השוק: גלובלי, אזורי, או קווי. להלן העמקה במדד WCI והשוואתו לאחרים.

2. מדד WCI: מקור, חישוב ותפקידים

2.1 מקור המדד והגורם המפעיל

WCI – World Container Index מוצג ומתוחזק על ידי חברת Drewry – חברת מחקר וייעוץ ותיקה בתחום הספנות, הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה.[2] Drewry מוכרת כמקור עצמאי ואמין למדדי שוק ומפרסמת גם סדרות מעקב נוספות.[5]

“For many years, World Container Index has been the go-to, independent, global reference for index-linked contracts.”[2]

2.2 מה נמדד ואיך מחושב

WCI משקף תעריפי ספוט במכולות FEU (40 רגל) במספר נתיבי מפתח גלובליים (בעיקר מזרח-מערב). הוא משוקלל משמונה קווים מייצגים ומתעדכן תדיר בעדכונים שבועיים.[6] המדד מתמקד במחירי שוק ולא במחירי חוזה ארוכי טווח, ולכן רגיש לתנודות קצרת טווח.

בנוסף לעדכוני המדד, Drewry מציעה שירותי נתונים משלימים כגון Container Freight Rate Insight המעניקים עומק לפי זוגות נמלים וקווים ספציפיים.[5]

2.3 יתרונות, חסרונות ואתגרים

יתרונות:

  • מדד בינלאומי מוכר ועצמאי – בסיס להשוואות ולחוזים צמודי אינדקס.
  • רגישות גבוהה למגמות שוק הספוט ומעקב רציף אחר קווי מפתח.
  • שקיפות ועדכונים שבועיים לכלל בעלי העניין.

חסרונות ואתגרים:

  • אינו מכסה את כל הקווים האזוריים/נישתיים.
  • פערים לעומת מחירי חוזה (Contract Rates) שעלולים לנוע בקצב שונה.
  • עונתיות ושיבושי תפעול (למשל Golden Week) עלולים לייצר סטיות חריפות בטווח קצר.

2.4 WCI בתצוגות וניתוחים

פלטפורמות נתונים כמו MacroMicro מסבירות כי WCI של Drewry עוקב אחר מחירי FEU בשמונה קווים מרכזיים.[6] באתר Drewry ניתן לראות את מגמת השינוי השבועית (עליות/ירידות) ואת נתוני השוואה היסטוריים.[5]

3. מדדים משלימים והשוואות: SCFI, CCFI ועוד

3.1 SCFI – Shanghai Containerized Freight Index

SCFI מנטר תעריפי ספוט ליצוא משנגחאי ליעדים עולמיים. בשל מעמדה של שנגחאי כמרכז מכולות בינלאומי, SCFI נחשב אינדיקטור רגיש לביקוש מסין וללחצים תפעוליים במוצא.[3]

3.2 CCFI – China Containerized Freight Index

CCFI מספק תמונת עומק רחבה יותר של תעריפי ההובלה מסין, פחות ממוקד שנגחאי ויותר ממוצע אזורי/אוקייני. ירידות שנרשמו בשנה החולפת חיזקו את האיתות לחולשה בביקוש, לרבות בקווי אסיה–אמריקה.[4]

3.3 השוואות מגמות

השילוב בין WCI (גלובלי), SCFI ו-CCFI (רגישים לסין) מאפשר להבחין האם החולשה היא נקודתית/אזורית או גלובלית. כאשר כל המטריצות מצביעות מטה – הסבירות לשוק “רפוי” הולכת וגוברת.

4. המצב הנוכחי – מגמות מרכזיות ודגשים

4.1 נתונים מדווחים

  • WCI ירד השבוע ב-8% – רצף ירידות של 15 שבועות.[1]
  • רמת WCI סביב 1,761 דולר ל-FEU לפי הדיווח.[1]
  • שנגחאי→לוס אנג׳לס: ירידה 10% ל-2,311$ ל-FEU; שנגחאי→ניו-יורק: ירידה 8% ל-3,278$.[1]
  • אסיה→אירופה: ירידות 7%–9% (רוטרדם/גנואה).[1]
  • SCFI ירד ל-1,198.21 נק׳ ובהמשך ל-1,114.52; ממוצע רבעוני 1,645 נק׳ (-37% שנתי).[1]
  • CCFI: ירידה שנתית ~19%.[1]
  • צמצום קיבולת לא מנע המשך ירידות; ירידות גם בקווים אטלנטיים מערבה (>100$ ל-FEU).[1]

4.2 פרשנות ותובנות

רצף של 15 שבועות ירידה במדד WCI מדגיש מגמה ולא אירוע נקודתי. ירידות בקווי-ליבה מעידות שהלחץ אינו מרוכז בשוליים אלא במרכז השוק. העובדה שהירידות מופיעות עוד לפני האטה עונתית (למשל Golden Week) מעלה את פוטנציאל ההמשך מטה עם התקדמות העונה.[1]

בפרשנות מקצועית הוטעם כי המחירים “חזרו ואף ירדו מתחת לרמות שלפני השיבושים” – עדות לעומק החולשה בשוק הנוכחי.[1]

5. לארס ינסן ו-Vespucci Maritime: רקע ופרסונליה

5.1 לארס ינסן – ביוגרפיה ותפקיד

לארס ינסן (Lars Jensen) הוא מנכ״ל Vespucci Maritime ומבכירי מנתחי השוק בענף המכולות. בעמוד ה-About של החברה מפורטים עשרות שנות ניסיון בניתוח שוק, מודיעין עסקי והובלת פרויקטי דיגיטל בספנות.[7] מקורות כנסים וארגונים מקצועיים מציינים תפקידים קודמים בקבוצת Maersk (כולל הקמת YouShip), וכן יזמויות ופעילות כיועץ עצמאי.[8][9][10]

5.2 Vespucci Maritime – מה עושה החברה

Vespucci Maritime מתמקדת בייעוץ אסטרטגי, ניתוח, ניהול הכנסות, תהליכים ודיגיטציה בענף הספנות מכולות. החברה מלווה מפעילים, נמלים, משקיעים וגורמי שרשרת אספקה בקבלת החלטות מבוססות נתונים.[7][8]

5.3 הערכת אמינות

הצטטת ינסן משתלבת עם מעמדו המקצועי. אף שעמדות אנליטיות אינן “נבואות”, הן מספקות עדשה מנוסה לקליטת תנועות השוק ולהסקת צעדי ניהול סיכונים.

6. ניתוח ביקורתי: משמעויות, סיכונים ותרחישים

6.1 גורמים אפשריים לירידה

  • עודף קיבולת מול ביקוש נמוך – תחרות לירידת מחירים גם לאחר צמצום הפלגות.[1]
  • האטה בביקושים – ירידה בייצור/צריכה בארה״ב ובאירופה מתורגמת לירידה בהזמנות הובלה.
  • עיכובים לוגיסטיים – צווארי בקבוק בנמלים פוגעים בקיבולת המעשית.
  • עונתיות – Golden Week בסין מעמיק תנודתיות; כאן הירידה מקדימה את העונה.[1]
  • רגולציה/מיסים/סחר – מכסים והגנות סביבתיות משפיעים על נפחי סחר ועלויות.
  • תחרות חלופית – Sea-Rail, אוויר, ושינוי גיאוגרפיית ייצור מפחיתים לחץ על נתיבים מסוימים.

6.2 סיכונים

  • המשך ירידת מחירים ושחיקה במחירי חוזה.
  • לחץ פיננסי על מפעילים חלשים.
  • תנודתיות בשרשרת האספקה (שינויים בלוחות הפלגה/ביטולי הפלגות).
  • קושי להשקיע בשדרוג צי ותשתיות בתקופות הכנסה נמוכה.
  • סיכון להתערבויות מדינתיות/רגולטוריות.

6.3 תרחישים

  • התאוששות מתונה – ביקוש עולה + ניהול קיבולת הדוק → יציבות ועליות קלות.
  • המשך ירידה – ביקוש חלש → מחירים נמשכים מטה עד התאמת קיבולת.
  • תיקון נגדי – שיבוש חיצוני מצמצם קיבולת → זינוק מחירים.
  • ריכוז שוק – מיזוגים/רכישות מעלים שליטה ומייצבים חלקית.
  • חוזים אינדקסיאליים – אימוץ WCI כעוגן תמחור להפחתת אי-ודאות.

6.4 צעדי פעולה מומלצים

    • מעקב משולב אחר WCISCFICCFI ולא להסתמך על מדד יחיד.
    • שקילת חוזים מקושרי-אינדקס כדי לייצר שקיפות וניהול סיכוני מחיר.
    • ביזור קווים ונמלים והקטנת תלות בנתיב בודד.
  • שילוב מודלי הובלה (Sea-Rail/יבשה) להגדלת אמינות שירות.
  • ניהול מלאי גמיש – ניצול מחירים נמוכים מבלי לנעול הון ואחסנה עודפת.
  • Analytics – הצלבת מדדים עם נתוני ביקוש פנימיים לזיהוי חלונות הזדמנות.

7. סיכום ומבט לעתיד

בכתבה “תעריפי ההובלה הימית בשפל חדש” מצוי דיווח חזק על מגמה של ירידה ממושכת בתעריפי ההובלה הימית, כאשר מדד WCI נחלש כבר 15 שבועות ברציפות, ולצד מדדים משלימים כמו SCFI ו־CCFI – כולם מצביעים על שוק במצוקה. PORT2PORT

מדד WCI, שמוחזק ומתופעל על ידי Drewry, מהווה כלי מרכזי לעקוב אחרי מגמות תעריפי ספוט בחברות מכולות ברחבי העולם. הוא משקלל תעריפים ממספר קווים מייצגים ומשמש ככלי השוואה, ניתוח ומחיר אינדקסי. drewry.co.uk+2drewry.co.uk+2

לארס ינסן, מנכ״ל Vespucci Maritime (לשעבר SeaIntelligence), הוא דמות אנליטית בכירה בענף, עם רקע של עבודה בחברות ספנות גדולות (כדוגמת Maersk) וייעוץ אסטרטגי. ההתבטאות שלו בכתבה משקפת תובנה אנליטית של מי שמכיר את הדינמיקה של השוק מבפנים. indiashippingnews.com+4informaconnect.com+4Vespucci Maritime+4

הירידות החדות בתנאי היצע וביקוש מציבות אתגרים גדולים לחברות ספנות, לוגיסטיקה, יבואנים ויצואנים, וייתכן כי השוק ימשיך להתאים את עצמו דרך קיבולת, מיזוגים, חוזים ארוכי טווח וחדשנות לוגיסטית.

הכי חשוב – המצב אינו ודאי, ויש צורך במעקב צמוד אחר מדדי השוק, בתכנון גמיש, ובהסתכלות מחושבת על סיכונים והזדמנויות.

הערות שוליים

  1. מקור כתבה (28.9.2025)https://www.port2port.co.il/…/תעריפי-ההובלה-הימית-בשפל-חדש/
  2. WCI – Drewry (עמוד המדד)https://www.drewry.co.uk/…/world-container-index-assessed-by-drewry
  3. Drewry – עדכון שבועי WCIhttps://www.drewry.co.uk/…/latest-trackers-and-indices/world-container-index
  4. MacroMicro – הסבר WCIhttps://en.macromicro.me/charts/44756/drewry-world-container-index
  5. Shanghai Shipping Exchange – SCFI FAQhttps://en.sse.net.cn/indices/fqaennew.jsp
  6. Shanghai Shipping Exchange – Home/CCFIhttps://en.sse.net.cn
  7. Vespucci Maritime – אתרhttps://www.vespucci-maritime.com/ | About
  8. Informaconnect – פרופיל דוברhttps://informaconnect.com/…/lars-jensen/
  9. Virginia Maritime Association – ביוגרפיהhttps://vamaritime.com/…/VMA24%20Speaker%20Bio.aspx
  10. India Shipping News – רקעhttps://indiashippingnews.com/…/lars-jensen-joins-mizzen-as-a-strategic-advisor/
שאלות ותשובות – תעריפי ההובלה הימית

שאלות ותשובות – תעריפי ההובלה הימית

מהו מדד WCI ומדוע הוא נחשב למדד מרכזי?
מדד WCI של Drewry משקף את מחירי ההובלה הימית במכולות 40 רגל בקווים מזרח–מערב והוא משמש אינדיקטור עולמי למגמות השוק.
מה ההבדל בין מדדי SCFI ל־CCFI?
SCFI בוחן תעריפי ספוט מנמל שנגחאי בלבד, בעוד CCFI כולל קווים נוספים ומייצג תמונה רחבה יותר של מחירי היצוא מסין.
מדוע נרשמות ירידות חוזרות בתעריפי ההובלה הימית?
הירידות נובעות מעודף קיבולת, האטה בביקושים ושינויים עונתיים כמו Golden Week בסין, המקטינים את היקף השילוח.
מי הוא לארס ינסן ומדוע מצטטים אותו בניתוחי שוק?
לארס ינסן הוא מנכ"ל חברת הייעוץ Vespucci Maritime, לשעבר מנהל ב־Maersk, ונחשב מומחה בינלאומי לניתוח מגמות בענף הספנות.
מהן המשמעויות של שפל מתמשך במדדי התעריפים?
שפל מתמשך עלול לגרום ללחץ כלכלי על חברות הספנות, לפגיעה ברווחיות ולהתאמות חדות בתעריפי השוק החוזיים.
איך יכולים יבואנים להגן על עצמם מפני תנודות תעריפים?
באמצעות חוזים מבוססי אינדקס, גיוון קווי שילוח ותכנון לוגיסטי גמיש המותאם לשינויים תכופים בשוק.
האם ירידת מחירים תמיד מעידה על ירידה בביקוש?
לא בהכרח. לעיתים ירידה נובעת גם מהיצע עודף של אוניות או הורדת תעריפים יזומה לצורכי תחרות.
מה הקשר בין מדדי תעריפים לבין עלויות סחורות לצרכן?
תעריפי הובלה נמוכים עשויים להוזיל מחירים לצרכנים, אך השפעתם תלויה גם בעלויות תפעול ומיסוי לאורך השרשרת.
כיצד משפיעים מדדי Drewry ו־SCFI על החלטות אסטרטגיות של חברות?
מדדים אלו משמשים בסיס לתכנון קיבולת, קביעת חוזים, ותמחור עתידי – ולכן מהווים כלי מפתח בקבלת החלטות אסטרטגיות.
מה צפוי בהמשך 2025 בענף ההובלה הימית?
התחזיות מדברות על התאוששות איטית בלבד, כל עוד הביקוש העולמי נותר חלש והעודף בקיבולת לא צומצם משמעותית.
WCI/SCFI – השוואת מגמות 3 שנים (גרסה חדשה)

WCI/SCFI – השוואת מגמות 3 שנים (גרסה חדשה)

טעינת CSV/טקסט, בחירת טווח 1/2/3 שנים, ייצוא PNG, ושמירת מצב בדפדפן.

דוגמה לשורה: 2025-09-01,1360,1205
טיפים: אם הגרף נראה נמוך/גבוה מדי, שנה את יחס הממדים ל‑4/3 או 21/9 בקלאס .chart-wrap.
הנתונים בדמו הם להמחשה בלבד. החלף ב‑CSV ממקורותיך (WCI/SCFI).

אולי יעניין אותך גם...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/11/מארסק-והאפאג־לויד-עדיין-אין-צפי-לחידוש-ההפלגות-בים-האדום.png
אין צפי לחידוש השיט דרך הים האדום ותעלת סואץ.

מצב השוק – בקצרה Maersk ו־Hapag-Lloyd מדווחות כי אין צפי לחידוש השיט דרך הים האדום ותעלת סואץ. המצב הביטחוני באזור עדיין אינו מאפשר חזרה לנתיב המקורי, והחברות ממשיכות להפליג דרך כף התקווה הטובה. התוצאה:...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/11/חיפה-אשדוד-והנמל-הפרטי-השוואת-ביצועים-לאחר-שינויים-ביטחוניים.png
חיפה, אשדוד והנמל הפרטי: השוואת ביצועים לאחר שינויים ביטחוניים

בדיקת כושר תחרות בין נמלי ישראל לאחר שינויים ביטחוניים מבין כלל **גורמי ההשפעה על תחום השילוח הבינלאומי**, אחד הפרמטרים המכריעים ביותר לשמירה על רציפות שרשרת אספקה הוא ביצועי הנמלים. בשנים האחרונות, ובעיקר...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/11/שר-האוצר-מרחיב-את-הפטור-ממס-על-יבוא-אישי-לסכום-של-150.png
שר האוצר מרחיב את הפטור ממס על יבוא אישי ל־150 דולר

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הודיע כי הוא צפוי לחתום על צו חדש שירחיב את הפטור ממס בקניות ביבוא אישי. כיום הפטור חל על חבילות בשווי של עד 75 דולר, אך אם הצו ייצא לפועל — התקרה תעלה ל־150 דולר. “הצרכן...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/11/השפעת-המסדרון-הכלכלי-India–Middle-East–Europe-Corridor-IMEC-על-היבוא-לישראל.png
השפעת המסדרון הכלכלי India–Middle East–Europe Corridor (IMEC) על היבוא לישראל

השפעת מסדרון IMEC על היבוא לישראל השפעת המסדרון הכלכלי IMEC על היבוא לישראל המסדרון הכלכלי India–Middle East–Europe Corridor [1], או בקיצור IMEC, הפך לאחד הפרויקטים הגיאו-לוגיסטיים המשמעותיים ביותר הנבחנים...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/11/0e6be1932431dcde3997db1f4322d9c4.webp
ישראל והודו מחדשות את המשא-ומתן על ‎הסכם סחר חופשי

    ישראל והודו מחדשות את השיחות על הסכם סחר חופשי ביקורו של שר המסחר והתעשייה ההודי, פיוש גויאל, בישראל החזיר לשולחן את המשא ומתן על הסכם הסחר החופשי בין ישראל והודו, לאחר קיפאון של יותר מעשור....

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/11/מדריך-עדכני-ליבוא-מסין-לישראל-–-עלויות-סיכונים-וטיפים-חשובים.png
מדריך עדכני ליבוא מסין לישראל – עלויות, סיכונים וטיפים חשובים

מדריך ליבוא מסין לישראל – עלויות, סיכונים וטיפים חשובים מדריך עדכני ליבוא מסין לישראל – עלויות, סיכונים וטיפים חשובים יבוא מסין לישראל הפך לאחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר עבור עסקים קטנים, חברות סחר,...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/11/ההשפעה-של-רפורמות-סחר-בינלאומי-על-שוק-היבוא־יצוא-הישראלי-בשנים-הקרובות.png
ההשפעה של רפורמות סחר בינלאומי על שוק היבוא־יצוא הישראלי בשנים הקרובות

    השפעת רפורמות הסחר על שוק היבוא־יצוא הישראלי בשנים הקרובות שוק היבוא־יצוא הישראלי עובר בשנים האחרונות שינויים משמעותיים הנובעים מרפורמות סחר בינלאומי, לצד מגמות גלובליות ומקומיות שמשפיעות...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/11/מגמות-השילוח-הבינלאומי-ב-2026-–-איך-ישראלים-אמורים-להתכונן.png
מגמות השילוח הבינלאומי ב-2026

    2026 צפויה להיות שנת מפנה בשילוח הבינלאומי: האצה של AI[1] בשרשרת האספקה, שינויי נתיבי סחר גלובליים, והעמקת דרישות ESG[4]. במקביל, ישראל מתחזקת כצומת אזורי עם יתרונות מיקום, נמל ותעופה. המאמר...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/11/5️⃣-שירותי-דלת-לדלת-בישראל.png
שירותי דלת־לדלת בישראל – איך לבחור ספק שילוח נכון

מבוא בעולם השילוח הבינלאומי, הביטוי שירות דלת־לדלת הפך לסמל של נוחות, יעילות וחיסכון בזמן. עבור יבואנים ויצואנים בישראל, השירות הזה מאפשר ניהול תהליך מלא – מהמפעל בחו”ל ועד הדלת של העסק המקומי –...

https://www.unitedxp.co.il/wp-content/uploads/2025/11/מחשבון-מסים-ומכסים-ליבוא-לישראל.png
מחשבון מסים ומכסים ליבוא לישראל

    מחשבון מסים ומכסים ליבוא לישראל ממלאים פרטי משלוח ומקבלים הערכה מהירה למכס, מס קנייה, מע״מ, אגרות וסה״כ עלות נוספת. ניתן לערוך אחוזים ואגרות ידנית במידת הצורך. הערכה להכוונה בלבד – החיוב...

1 2 3 63