נשיא התאחדות התעשיינים: ״אסור לתת להסתדרות לשלוט בנמלים״
דף הבית » חדשות האתר » נשיא התאחדות התעשיינים: ״אסור לתת להסתדרות לשלוט בנמלים״
רון תומר התייחס לסכסוך העבודה בנמלים ואמר כי ״התנהלות הנמלים פוגעת בחברות רבות ועובדים רבים, שאינם פחות חשובים מעובדי הנמלים, ומקום עבודתם תלוי בין היתר ביכולת הנמל לתפקד בצורה תקינה״
נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר מסר כי הוא תומך בהחלטת הממשלה, לאפשר לנמל המפרץ לפרוק מטען כללי.
לדברי נשיא ההתאחדות ״אסור לתת להסתדרות לשלוט בנמלים, שהם שער הכניסה לישראל. התנהלות ההסתדרות פוגעת בכל אזרח בישראל ובעיקר בעובדים, ומביאים לעליה ביוקר המחייה. זה במטרה לשמר את המונופול החונק שיצרו. הגיע הזמן שהממשלה ומשרד התחבורה יתערב וישים לזה סוף. כלל הנמלים בישראל צריכים לפרוק מטען כללי ולהקל על העומס, נקודה. כמו כן יש לציין כי התנהלות הנמלים פוגעת בחברות רבות ועובדים רבים, שאינם פחות חשובים מעובדי הנמלים, ומקום עבודתם תלוי בין היתר ביכולת הנמל לתפקד בצורה תקינה״.
עוד חדשות האתר...

עדכונים בקצרה
FedEx ישראל חוזרת לפעילות מלאה FedEx ישראל מודיעה על חידוש מלא של שירותי הייבוא והייצוא, לאחר פתיחתו מחדש של המרחב האווירי בעקבות העימות עם איראן.

יבוא מאירופה לישראל – איך עמיל מכס מקצר את הזמן והמיסים?
מבוא יבוא מאירופה לישראל צובר תאוצה בזכות תקני איכות גבוהים, קרבה לוגיסטית והסכמי סחר נוחים. אך הדרך ממפעל באיטליה או גרמניה למחסן בישראל דורשת תהליך

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מכולה? טעויות נפוצות ביבוא ימי
מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מכולה? טעויות נפוצות ביבוא ימי מבוא יבוא ימי הוא אבן יסוד בסחר הבינלאומי, אך למרות הניסיון הרב של יבואנים ועמילי

הצהרת יבואן – למה זה קריטי וכיצד נכון למלא אותה?
מבוא בעידן של רגולציה מתקדמת וביקורת גוברת על תהליכי סחר בינלאומי, הצהרת יבואן הפכה לאחד המסמכים הקריטיים ביותר בשרשרת היבוא. מדובר במסמך משפטי אשר מלווה

מדריך סיווג טובין – איך בוחרים קוד נכון ולמה זה חשוב
מבוא: מה זה סיווג טובין ומדוע זה קריטי לכל יבואן? בכל הליך יבוא, אחד הצעדים הראשונים והקריטיים ביותר הוא סיווג נכון של הטובין. כל מוצר

שיעור חדש בסחר: מה עושים כשארה״ב מטילה 17% מכס על היצוא שלך?
מבוא ה־5 באפריל 2025 נכנס להיסטוריה הכלכלית כיום שבו ארצות‑הברית הטילה מכס בסיסי של 17% על כל טובין מיובאים – צעד חד‑צדדי שמטלטל את שרשראות האספקה הגלובליות





