אניית מטען כללי שנייה פורקת מטען בנמל המפרץ
דף הבית » חדשות האתר » אניית מטען כללי שנייה פורקת מטען בנמל המפרץ
האנייה SKYSTAR המתינה למעלה משבועיים בתור התפעולי מחוץ לנמלי הים בחיפה ונכנסה לנמל המפרץ לאחר שהושלמה פריקת אניית הברזל ״אנסטסיה״. האנייה SKYSTAR הינה בעלת שני מנופים עצמאיים וביכולתה לבצע פריקה עצמאית ברציף.
ביום חמישי האחרון נכנסה לרציף 6 של נמל המפרץ בחיפה אניית מטען כללי העונה לשם SKYSTAR. על האנייה מטען של כ-7,000 טון עץ אחוד.
מדובר באניית המטען הכללי השנייה שעוגנת בנמל המפרץ, וזאת לאחר שהושלמה פריקת אניית הברזל ״אנסטסיה״, שזכתה לעשות היסטוריה בנמל המפרץ כאניית המטען הכללי הראשונה שפקדה את נמל המפרץ ופרקה בו את מטענה.
האנייה SKYSTAR המתינה למעלה משבועיים בתור התפעולי מחוץ לנמלי הים בחיפה, והעץ שעליה משרת את מרבית המפעלים לייצור מטבחים, ארונות וריהוט בישראל.
האנייה SKYSTAR הינה בעלת שני מנופים עצמאיים וביכולתה לבצע פריקה עצמאית ברציף.
עוד מאמרים בנושא...

בקרוב זה קורה: הוועידה והתערוכה PORT2PORT 2025 גדולה מתמיד
חברת “יחדיו” גאה להודיע כי תיקח חלק גם השנה באירוע המרכזי של תעשיית הסחר, התובלה והלוגיסטיקה בישראל – PORT2PORT 2025. האירוע יתקיים ביום שלישי, 28 באוקטובר 2025, בביתן 2 החדשני

פעילות יחידות המכס בערב ראש השנה, ערב יום כיפור ובחופשה המרוכזת בסוכות
מבוא עם התקרבות חגי תשרי מפרסמת רשות המסים את שעות הפעילות של יחידות המכס ברחבי הארץ. ההנחיות מיועדות ליצואנים, יבואנים, סוכני מכס וחברות שילוח, ומסבירות

סגירת מעבר אלנבי החל מה־24 בספטמבר 2025 בעקבות פיגוע: ניתוח, השלכות, ומבט לעתיד
מבוא מעבר אלנבי (הידוע גם כ”גשר המלך חוסיין”) הוא אחד מקשרי הגבול המרכזיים שבין הגדה המערבית דרך ירדן. מעבר זה משמש לתנועת נוסעים, עובדים וסחורות

לומדות הדרכה בנושאי מכס
במינהל המכס מוטמעות במערכת ניהול הלמידה לומדות שנוצרו לצורך הכרת נושאי המכס השונים. הלומדות מיועדות לעובדי המכס אך גם לגורמי הסחר השונים. אנו תמיד רואים

השפעת צעדי האו״ם והאיחוד האירופי על המסחר בין ישראל לאירופה
מבוא האיחוד האירופי הוא שותף סחר מרכזי של ישראל. בחינה מחודשת של הסכם ההתאגדות עשויה להשפיע על המסחר הבין־לאומי, עלויות הציות, והיתרון התחרותי של היצוא

עמילות מכס במעבר יבשתי – מה חשוב לדעת על יבוא דרך ירדן ומעבר נמל אילת
מבוא בעולם השילוח הבינלאומי, רוב היבואנים הישראלים מתמקדים בשילוח ימי או אווירי. עם זאת, יבוא במעבר יבשתי – במיוחד דרך ירדן ומעבר נמל אילת –





