
אניית מטען כללי שנייה פורקת מטען בנמל המפרץ
דף הבית » חדשות האתר » אניית מטען כללי שנייה פורקת מטען בנמל המפרץ
האנייה SKYSTAR המתינה למעלה משבועיים בתור התפעולי מחוץ לנמלי הים בחיפה ונכנסה לנמל המפרץ לאחר שהושלמה פריקת אניית הברזל ״אנסטסיה״. האנייה SKYSTAR הינה בעלת שני מנופים עצמאיים וביכולתה לבצע פריקה עצמאית ברציף.
ביום חמישי האחרון נכנסה לרציף 6 של נמל המפרץ בחיפה אניית מטען כללי העונה לשם SKYSTAR. על האנייה מטען של כ-7,000 טון עץ אחוד.
מדובר באניית המטען הכללי השנייה שעוגנת בנמל המפרץ, וזאת לאחר שהושלמה פריקת אניית הברזל ״אנסטסיה״, שזכתה לעשות היסטוריה בנמל המפרץ כאניית המטען הכללי הראשונה שפקדה את נמל המפרץ ופרקה בו את מטענה.
האנייה SKYSTAR המתינה למעלה משבועיים בתור התפעולי מחוץ לנמלי הים בחיפה, והעץ שעליה משרת את מרבית המפעלים לייצור מטבחים, ארונות וריהוט בישראל.
האנייה SKYSTAR הינה בעלת שני מנופים עצמאיים וביכולתה לבצע פריקה עצמאית ברציף.
עוד מאמרים בנושא...


האם קיימים דרישות או תנאים ביבוא?
משרד הכלכלה והתעשייה מעדכן ומתקן את צו יבוא חופשי ואת צו יצוא חופשי במטרה שיכללו את כל דרישות הרגולטוריות הטכניות שבחקיקה הרלוונטית.


אני רוצה לייבא מוצר, מה עלי לעשות?
באופן כללי היבוא לישראל הוא חופשי. כל אדם יכול לייבא מבלי רישיון יבואן או רישיון/אישור יבוא. עם זאת, חלק מהמוצרים מחייבים רישום יבואן ואישור או


סיווגי מכס – מדע מדויק?
בעולם וגם בארץ מגיעות לא מעט מחלוקות סיווג לבתי המשפט. עליכם לזכור כי סוכן מכס מקצועי המכבד את עצמו לא יסווג מוצר בפרט מכס כל


לין לממונה על התחרות: חובתך להתערב בעלויות המושתות היום על היבואנים
נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה אתמול אל הממונה על התחרות ד״ר מיכל הלפרין בדרישה כי תתערב ובדחיפות בזינוק העלויות הנוספות המוטלות על היבואנים בנמלי הים.


הגדרת הנזק הממשי שנגרם מהיצף
לפי חוק היטלי סחר, לא די בכך שהתקיים היצף כדי שיוטל היטל היצף אלא יש להוכיח שהיבוא בהיצף גרם נזק ממשי לענף היצרני בגין היבוא