כניסת ויציאת משאיות אל ומנמל חיפה תיעשה מהשער הזמני הישן.
נמל חיפה הקפיא את פעילות שער המטענים החדש
בעקבות הוראה של המנכ״ל מנדי זלצמן כניסת ויציאת משאיות אל ומנמל חיפה תיעשה מהשער הזמני הישן. חברת נמל חיפה: נשוב ונפעיל את השער החדש רק לאחר קבלת גיבוי מלא מהספק הבלגי והבטחה למינימום עיכובים והמתנות.
בעקבות התקלות המרובות שהתגלו אתמול בפעילות שער המטענים החדש בכניסה לנמלך חיפה – תקלות שגרמו לפקקים ועיכובים רבים בכניסת משאיות לנמל ולהודעה שיצאה מטעם מועצת המובילים וקראה לנהגי המשאיות שלא לפקוד את שערי הנמל עד להודעה חדשה הודיעה חברת נמל חיפה כי על פי הוראת מנכ״ל חברת נמל חיפה, מנדי זלצמן, החל מהיום בבוקר, משמרת א׳, כניסת ויציאת משאיות אל ומהנמל תיעשה מהשער הזמני הישן.
עוד נמסר מחברת נמל חיפה כי היא תשוב ותפעיל את השער החדש לאחר קבלת גיבוי מלא מהספק הבלגי של המערכת, וכן הבטחה למינימום עיכובים והמתנות.
כזכור, אתמול הושקה באופן מלא פעילות שער המטענים החדש והטכנולוגי של נמל חיפה הכולל 15 מסלולים למעבר משאיות אשר מזוהות בעת הכניסה והיציאה על ידי מצלמות חכמות.
יחד עם זאת, עם ההפעלה המלאה חלו כאמור תקלות מרובות בפורטל הטכנולוגי של השערים אשר גרמו לפקקים רבים בכניסה וביציאה מנמל חיפה ולתורים ארוכים של משאיות.
עוד מאמרים
כל פתרונות השילוח ושירותי עמילות המכס לעסק שלך
בעולם שבו גבולות אינם עוד מחסומים אלא שערים להזדמנויות אינסופיות, תחום השילוח הבינלאומי ושחרור ממכס עומד כאבן הפינה של המסחר העולמי. דמיינו את זה: העסק
קיימות בניהול שרשראות אספקה
חברת DSV, חברת השילוח והלוגיסטיקה השלישית בגודלה בעולם, מתמקדת בהבטחת התנהלות עסקית אחראית ובת קיימא בכל מקום בו פועלים. בסקירה זו מדגישה החברה את שאיפות
התאחדות התעשיינים: ל-80% מהתעשיינים יש חלופות ליבוא מטורקיה
על פי סקר חדש של התאחדות התעשיינים ל-60% מהתעשיינים, שלפני המשבר מול ארדואן ייבאו חומרי גלם מטורקיה, יש מלאי חומרי גלם לעד שלושה חודשים קדימה.