כניסת ויציאת משאיות אל ומנמל חיפה תיעשה מהשער הזמני הישן.
נמל חיפה הקפיא את פעילות שער המטענים החדש
בעקבות הוראה של המנכ״ל מנדי זלצמן כניסת ויציאת משאיות אל ומנמל חיפה תיעשה מהשער הזמני הישן. חברת נמל חיפה: נשוב ונפעיל את השער החדש רק לאחר קבלת גיבוי מלא מהספק הבלגי והבטחה למינימום עיכובים והמתנות.
בעקבות התקלות המרובות שהתגלו אתמול בפעילות שער המטענים החדש בכניסה לנמלך חיפה – תקלות שגרמו לפקקים ועיכובים רבים בכניסת משאיות לנמל ולהודעה שיצאה מטעם מועצת המובילים וקראה לנהגי המשאיות שלא לפקוד את שערי הנמל עד להודעה חדשה הודיעה חברת נמל חיפה כי על פי הוראת מנכ״ל חברת נמל חיפה, מנדי זלצמן, החל מהיום בבוקר, משמרת א׳, כניסת ויציאת משאיות אל ומהנמל תיעשה מהשער הזמני הישן.
עוד נמסר מחברת נמל חיפה כי היא תשוב ותפעיל את השער החדש לאחר קבלת גיבוי מלא מהספק הבלגי של המערכת, וכן הבטחה למינימום עיכובים והמתנות.
כזכור, אתמול הושקה באופן מלא פעילות שער המטענים החדש והטכנולוגי של נמל חיפה הכולל 15 מסלולים למעבר משאיות אשר מזוהות בעת הכניסה והיציאה על ידי מצלמות חכמות.
יחד עם זאת, עם ההפעלה המלאה חלו כאמור תקלות מרובות בפורטל הטכנולוגי של השערים אשר גרמו לפקקים רבים בכניסה וביציאה מנמל חיפה ולתורים ארוכים של משאיות.
עוד מאמרים
מדוע לבחור בסוכן מכס?
כשמדובר בסחר בינלאומי, אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני עסקים הוא ניווט במורכבות של עסקאות חוצות גבולות. מהבנת תקנות היבוא והיצוא ועד הבטחת עמידה בדרישות
כיצד בינה מלאכותית תסייע לשילוח הבינלאומי
תארו לעצמכם עולם שבו ספינות מנווטות בדיוק של מכונה משומנת היטב, שבו כל החלטה מותאמת ליעילות וקיימות. זה לא רק חלום אלא מציאות מוחשית על
אסטרטגיות מעקב אחר מטענים
בתעשיית הלוגיסטיקה המהירה של ימינו, טכנולוגיות מעקב בזמן אמת הפכו למשנה משחק עבור מעקב אחר מטענים. טכנולוגיות מתקדמות אלו מספקות נראות בזמן אמת לגבי המיקום