הצדדים הגיעו להסכמה במסגרתה יחזרו העובדים ל״קיום עבודה סדירה ותקינה, ובכלל זה קצב עבודה של 24 פעולות בממוצע לשעה של עובדי סקטור ציוד מכני״.
נמל אשדוד: העובדים ישובו לעבודה סדירה
הצדדים הגיעו להסכמה במסגרתה יחזרו העובדים ל״קיום עבודה סדירה ותקינה, ובכלל זה קצב עבודה של 24 פעולות בממוצע לשעה של עובדי סקטור ציוד מכני״. הצדדים הגיעו להבנות ללא צורך בצווים של בית הדין.
בדיון שהתקיים הבוקר בבית הדין האזורי לעבודה הגיעו הצדדים להסכמה במסגרתה יחזרו העובדים ל״קיום עבודה סדירה ותקינה, ובכלל זה קצב עבודה של 24 פעולות בממוצע לשעה של עובדי סקטור ציוד מכני לרבות סיוע בשיבוץ מחליפים לעובדים אשר נבצר מהם להתייצב למשמרת אליה שובצו מלכתחילה״.
כמו כן הוסכם בבית הדין כי החלפת העובד החולה תיעשה על ידי עובד מהמשמרת העוקבת.
נציין כי ההסכמות התקבלו ללא צורך במתן צווים של בית הדין האזורי לעבודה וכי להצהרת העובדים ניתנה תוקף של החלטה.
הנהלת הנמל טענה בבקשה שהגישה לבית הדין האזורי לעבודה כי בהוראת הוועדים וההסתדרות מקיימים העובדים עיצומים פראיים הפוגעים בשגרת העבודה של הנמל. כמו כן טענו בהנהלת הנמל כי ״מדובר בצעדים ארגוניים מתוחכמים המתוכננים בקפידה באופן שיקשה על המתבונן החיצוני ביד המכוונת המוציאה אל הפועל צעדים אלה״. יחד עם זאת ציינה חברת נמל אשדוד בהצהרתה לבית הדין כי בידיה התשתית הראייתיתהמלאה הנדרשת לעניין זה.
נזכיר כי אתמול בבוקר לא התייצבו לעבודתם 15 עובדי סקטור ציוד מכאני, מתוכם 6 מנופאים, שגרמו להאטה בפעילות התפעולית של הנמל ופגעו בשירות הניתן ללקוחות.
עוד מאמרים
קיימות בניהול שרשראות אספקה
חברת DSV, חברת השילוח והלוגיסטיקה השלישית בגודלה בעולם, מתמקדת בהבטחת התנהלות עסקית אחראית ובת קיימא בכל מקום בו פועלים. בסקירה זו מדגישה החברה את שאיפות
התאחדות התעשיינים: ל-80% מהתעשיינים יש חלופות ליבוא מטורקיה
על פי סקר חדש של התאחדות התעשיינים ל-60% מהתעשיינים, שלפני המשבר מול ארדואן ייבאו חומרי גלם מטורקיה, יש מלאי חומרי גלם לעד שלושה חודשים קדימה.
הובלות יבשתיות – שינוע מטענים
לפני שנצלול אל המורכבויות של הובלת מטענים יבשתית יעילה, חשוב להבין את היסודות של הובלה יבשתית. הובלה יבשתית מתייחסת לתנועת סחורות בכביש או ברכבת, בניגוד