החברה צופה כעת כי הירידה בביקוש הנפחים ברבעון השני יהיה נמוך בכ-15% עד 18% לעומת צפי ירידה של 20% עד 25%.
מארסק מעדכנת את צפי הנפחים עבור הרבעון השני
קבוצת א.פ מולר-מארסק פרסמה אתמול תחזית מעודכנת עבור הנפחים המשונעים ו-EBITDA של החברה עבור הרבעון השני של השנה.
החברה כתבה כי ״בהתבסס על התפתחות השוק, בשילוב מדדי עלות ברחבי הארגון וביטולי הפלגות במספרים משמעותיים קבוצת מולר מארסק צופה EBITDA לפני עלויות אינטגרציה וארגון מחדש ברבעון השני של 2020 מעט מעל לרמה ברבעון הראשון של 2020 – שעמד על 1.5 מיליארד דולר.
עוד ציינה החברה כי ״עם המסחר הנוכחי, הביקוש לשוק ברבעון השני של 2020 מתפתח לטובה יותר ממה שצפינו במקור וכעת החברה צופה כי הירידה בביקוש הנפחים ברבעון השני של שנת 2020 יהיה נמוך בכ-15% עד 18% לעומת צפי של 20% עד 25% לעומת נתוני התקופה המקבילה אשתקד.
החברה ציינה עם זאת כי בשל חוסר הוודאות לגבי התאוששות הביקוש במחצית השנייה של 2020 מאחר וכלכלות העולם עדיין מושפעות ממשבר נגיף הקורונה היא אינה מפרסמת את תחזיותיה עבור כלל 2020.
סורן סקו, מנכ״ל קבוצת מולר – מארסק ציין כי: ״למרות ירידה צפויה של 15% עד 18% בביקושים בגלל משבר נגיף הקורונה במהלך הרבעון השני, אני מרוצה מכך שאנו מצפים לספק רווחים תפעוליים מעט מעל רמת הרווחים התפעוליים שלנו ברבעון הראשון. המשמעות היא גם שאנו צופים שהרווחים התפעוליים יהיו גבוהים מאלה שהיו ברבעון המקביל אשתקד.
״הצלחנו לנווט היטב ברבעון השני שהיה קשה מאוד, ולהתאים את הנפחים לדרישה תוך שמירה על ניצולת גבוהה של הרשת שלנו וניהול העלויות ברחבי החברה. הרבעון הזה מגיע לאחר רבעון ראשון בו סיפקנו צמיחה ברווחים שלנו לעומת אשתקד למרות ביקוש שהיה נמוך בכ-5% ועלייה חדה במחירי הדלק כתוצאה מהמעבר לדלק דל גופרית ב-1 בינואר. אומנם אי-הוודאות נמשכת בגלל המגיפה ו׳הראות הנמוכה׳ בדרך להתאוששות, אך אנו נהנים מעסקי ספנות עמידים יותר״.
פורסם באתר www.port2port.co.il
עוד מאמרים
סוגי שילוח בינלאומי וההבדל בניהם
האבולוציה של שיטות משלוח בינלאומיות בעולם המקושר של ימינו, הלוגיסטיקה מאחורי השילוח הגלובלי התפתחה לרשת מורכבת ומרתקת של מתודולוגיות וטכנולוגיות. ככל שעסקים מרחיבים את טווח ההגעה שלהם מעבר לגבולות, הצורך להבין את הניואנסים של שיטות שילוח בינלאומיות הופך יותר ויותר מכריע. תארו לעצמכם עולם שבו סחורות נוסעות בצורה חלקה על פני יבשות, מנווטות בדרכי תחבורה שונות ותקנות מכס ללא מאמץ. מאמר זה בבלוג מתעמק בתחום
עמיל מכס – דגשים
כשמדובר בסחר בינלאומי, אחד ההיבטים המכריעים ביותר הוא שחרור מהמכס. תהליך זה כולל הבטחה שמוצרים יכולים להיכנס או לצאת באופן חוקי ממדינה תוך עמידה בכל התקנות והדרישות הרלוונטיות. הליכי שירות פינוי סחורה הם חלק בלתי נפרד מתהליך זה, שכן הם מתמקדים במיוחד בתנועת סחורה מעבר לגבולות. ספקי שירותי שחרור ממכס ממלאים תפקיד חיוני בהקלת הזרימה החלקה של סחורה על ידי טיפול בכל הניירת, התיעוד ובדיקות
ארה״ב ובריטניה: שחררו את האנייה שנתפסה על ידי איראן
ארה״ב ובריטניה קראו אתמול לאיראן לשחרר את ספינת המכולות MSC Aries שנתפסה על ידי כוחות איראניים ליד מצרי הורמוז. הספינה מופעלת על ידי חברת Zodiac Maritime, חברת ספנות בינלאומית בשליטתו החלקית של המיליארדר הישראלי אייל עופר. ארה״ב ובריטניה קראו אתמול לאיראן לשחרר את ספינת המכולות MSC Aries שנתפסה על ידי כוחות איראניים ליד מצרי הורמוז. הספינה מופעלת על ידי חברת Zodiac Maritime, חברת ספנות בינלאומית בשליטתו החלקית של
כל מה שצריך לדעת על האיום החות’י – עדכונים שוטפים
החוּתִ’ים (בערבית: الحوثيون, תעתיק מדויק: אלחוּתִ’יוּן) הם ארגון טרור שיעי-זיידי הפועל בצפון-תימן ובחצי האי ערב. הארגון מכונה גם “הצעירים המאמינים” (בערבית: الشباب المؤمن, אַ-שבַּאב אל-מוּאמִן). ארגון הטרור צמח מתוך שבט החות’ים שהוא פלג של מוסלמים-שיעים-זיידים, המהווה כ-30% מאוכלוסיית תימן ונקרא על שמו של חוסיין בדר א-דין אל-חות’י, מנהיגם הראשון, שדווח כי נהרג על ידי כוחות הביטחון של תימן בספטמבר 2004. מאז נהרגו על ידי כוחות הביטחון מפקדים נוספים ובהם עלי אל-קטוואני, אבו היידר, עבאס עיידה ויוסוף אל-מדאני. עקב