החברה צופה כעת כי הירידה בביקוש הנפחים ברבעון השני יהיה נמוך בכ-15% עד 18% לעומת צפי ירידה של 20% עד 25%.
מארסק מעדכנת את צפי הנפחים עבור הרבעון השני
קבוצת א.פ מולר-מארסק פרסמה אתמול תחזית מעודכנת עבור הנפחים המשונעים ו-EBITDA של החברה עבור הרבעון השני של השנה.
החברה כתבה כי ״בהתבסס על התפתחות השוק, בשילוב מדדי עלות ברחבי הארגון וביטולי הפלגות במספרים משמעותיים קבוצת מולר מארסק צופה EBITDA לפני עלויות אינטגרציה וארגון מחדש ברבעון השני של 2020 מעט מעל לרמה ברבעון הראשון של 2020 – שעמד על 1.5 מיליארד דולר.
עוד ציינה החברה כי ״עם המסחר הנוכחי, הביקוש לשוק ברבעון השני של 2020 מתפתח לטובה יותר ממה שצפינו במקור וכעת החברה צופה כי הירידה בביקוש הנפחים ברבעון השני של שנת 2020 יהיה נמוך בכ-15% עד 18% לעומת צפי של 20% עד 25% לעומת נתוני התקופה המקבילה אשתקד.
החברה ציינה עם זאת כי בשל חוסר הוודאות לגבי התאוששות הביקוש במחצית השנייה של 2020 מאחר וכלכלות העולם עדיין מושפעות ממשבר נגיף הקורונה היא אינה מפרסמת את תחזיותיה עבור כלל 2020.
סורן סקו, מנכ״ל קבוצת מולר – מארסק ציין כי: ״למרות ירידה צפויה של 15% עד 18% בביקושים בגלל משבר נגיף הקורונה במהלך הרבעון השני, אני מרוצה מכך שאנו מצפים לספק רווחים תפעוליים מעט מעל רמת הרווחים התפעוליים שלנו ברבעון הראשון. המשמעות היא גם שאנו צופים שהרווחים התפעוליים יהיו גבוהים מאלה שהיו ברבעון המקביל אשתקד.
״הצלחנו לנווט היטב ברבעון השני שהיה קשה מאוד, ולהתאים את הנפחים לדרישה תוך שמירה על ניצולת גבוהה של הרשת שלנו וניהול העלויות ברחבי החברה. הרבעון הזה מגיע לאחר רבעון ראשון בו סיפקנו צמיחה ברווחים שלנו לעומת אשתקד למרות ביקוש שהיה נמוך בכ-5% ועלייה חדה במחירי הדלק כתוצאה מהמעבר לדלק דל גופרית ב-1 בינואר. אומנם אי-הוודאות נמשכת בגלל המגיפה ו׳הראות הנמוכה׳ בדרך להתאוששות, אך אנו נהנים מעסקי ספנות עמידים יותר״.
פורסם באתר www.port2port.co.il
עוד מאמרים
שילוח ימי
לפני שנצלול לתוך המורכבויות של אסטרטגיות שילוח ימי, חיוני שתהיה לך הבנה מוצקה של היסודות של לוגיסטיקת שילוח ימי. שילוח ימי הוא מרכיב חיוני בסחר העולמי, האחראי על הובלת מעל 80% מהסחורות בעולם. זה כרוך בהעברת מטען באמצעות ספינות על פני גופי מים עצומים, מחבר יבשות ומקל על סחר בינלאומי. הלוגיסטיקה המעורבת בשילוח ימי כוללת מגוון רחב של פעילויות, כולל הזמנת מטענים, תיעוד, שחרור ממכס,
מדוע לבחור בסוכן מכס?
כשמדובר בסחר בינלאומי, אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני עסקים הוא ניווט במורכבות של עסקאות חוצות גבולות. מהבנת תקנות היבוא והיצוא ועד הבטחת עמידה בדרישות המכס, התהליך יכול להיות מכריע. כאן נכנס לתמונה עמיל מכס. עמיל מכס הוא מומחה בקידום עסקאות חוצות גבולות חלקות ויעילות. יש להם הבנה עמוקה של חוקי הסחר והתקנות הבינלאומיים, והם משתמשים בידע הזה כדי לייעל את התהליך עבור לקוחותיהם. על
כיצד בינה מלאכותית תסייע לשילוח הבינלאומי
תארו לעצמכם עולם שבו ספינות מנווטות בדיוק של מכונה משומנת היטב, שבו כל החלטה מותאמת ליעילות וקיימות. זה לא רק חלום אלא מציאות מוחשית על סף הגשמה, הכל הודות לשילוב פורץ הדרך של בינה מלאכותית בתחום השילוח הבינלאומי. כשאנו מתעמקים בתחום הכובש של עתיד השילוח הבינלאומי, אי אפשר שלא להתפעל מהפוטנציאל שיש לבינה מלאכותית בתפיסה הדיגיטלית שלה. עצם המחשבה על ספינות מטען עצומות שגולשות על
אסטרטגיות מעקב אחר מטענים
בתעשיית הלוגיסטיקה המהירה של ימינו, טכנולוגיות מעקב בזמן אמת הפכו למשנה משחק עבור מעקב אחר מטענים. טכנולוגיות מתקדמות אלו מספקות נראות בזמן אמת לגבי המיקום והסטטוס של המשלוחים, ומאפשרות לחברות לוגיסטיקה לקבל החלטות מושכלות ולייעל את פעילותן. על ידי מינוף טכנולוגיות מעקב בזמן אמת, עסקים יכולים לצמצם עיכובים, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולשפר את היעילות הכוללת. אחת הטכנולוגיות המרכזיות המשמשות למעקב בזמן אמת היא