חברת צים מציגה שירות חדש המכונה eZ Quote – שירות דיגיטלי נוסף עבור הצעת מחיר והזמנת מקום באופן מיידי (Booking) כולל הבטחה לשמירת מקום על סיפון האנייה.
צים משיקה שירות דיגיטלי לקבלת הצעת מחיר מיידית
חברת צים מציגה שירות חדש המכונה eZ Quote – שירות דיגיטלי נוסף עבור הצעת מחיר והזמנת מקום באופן מיידי (Booking) כולל הבטחה לשמירת מקום על סיפון האנייה.
במהלך מאי השיקה חברת צים את שירות eZ Quote המאפשר ללקוחות קיימים וחדשים לקבל הצעות מחיר מקוונות עבור תעריפי הובלה כמו גם האפשרות לשמור למשלוח מקום מובטח על האנייה המיועדת.
מחברת צים נמסר כי הפלטפורמה החדשה והמתקדמת הופכת את הליך קבלת הצעת המחיר וההזמנה להליך מהיר וקל יותר, זמין 24/7, כולל תמיכה בצ׳אט. הצעת eZ תשתפר בהדרגה על פני אזורים גלובליים וכרגע היא תומכת במכולות יבשות בלבד (Dry Van Containers).
״שירות eZ Quote הינו חלק ממערך צומח ההולך וגדל של שירותים דיגיטליים מתקדמים שחברת צים מציעה ללקוחותיה. במיוחד בימים אלה, שבהם כלכלת העולם העולמית עדיין עומדת בפני ההשלכות המתמשכות של מגיפת Covid-19 שירות eZ Quote מקל על הלקוחות בשמירת המשכיות עסקית עם צים״, נמסר מהחברה.
אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, ציין: ״אנו ממשיכים לפתח ולהציג כלים דיגיטליים מתקדמים חדשים עבור הלקוחות שלנו, עם הלקוחות שלנו. זוהי המשימה שלנו להקשיב ללקוחות שלנו ולמצוא פתרונות המתאימים ביותר לצרכים שלהם. היכולות הדיגיטליות שלנו תמיד מגיעות עם מגע אישי״.
אסף טיראן, סמנכ״ל שירות הלקוחות העולמי של צים, ציין כי ״שירות eZ Quote נועד להקל על קבלת הצעת המחיר ובוקינג כמו הזמנת טיסה או כל שירות אחר שניתן ברשת. הלקוחות ייהנו מאישור מיידי ועדיפות בבוקינג, הבטחת מקום על אנייה כמו גם משלוח בזמן. כפי שחזון החברה אומר, אנו מתרגלים ׳משלוח חדשני המוקדש לך׳ ושירות eZ Quote הוא יוזמה נוספת, בין יוזמות נוספות, כחלק מהמאמץ התמידי שלנו להקל על הלקוחות לעשות איתנו עסקים, להבטיח שהם ייהנו מחוויית הלקוח הטובה ביותר שחברת ספנות יכולה להציע״.
עוד מאמרים
קיימות בניהול שרשראות אספקה
חברת DSV, חברת השילוח והלוגיסטיקה השלישית בגודלה בעולם, מתמקדת בהבטחת התנהלות עסקית אחראית ובת קיימא בכל מקום בו פועלים. בסקירה זו מדגישה החברה את שאיפות הקיימות של DSV והתחייבות להגיע ליעד של אפס פליטות בכל תחומי הפעילות עד 2050. המגמות הגלובליות של המאה ה-21 וההשפעות שלהן על כדור הארץ מחייבות חשיבה מחודשת על האופן שבו כולנו מתנהלים ומנהלים את התעשיות בהן אנחנו עוסקים וכחלק מכך,
התאחדות התעשיינים: ל-80% מהתעשיינים יש חלופות ליבוא מטורקיה
על פי סקר חדש של התאחדות התעשיינים ל-60% מהתעשיינים, שלפני המשבר מול ארדואן ייבאו חומרי גלם מטורקיה, יש מלאי חומרי גלם לעד שלושה חודשים קדימה. סין, קפריסין ויוון מצטיירות כחלופות בולטות כאשר המכנה המשותף שלהם הוא הקרבה לישראל. בסקר חדש שערכה מחלקת המחקר בהתאחדות התעשיינים נמצא כי ל-80% מהתעשיינים הישראלים ישנן חלופות ליבוא מטורקיה ועבור הרוב המוחלט של התעשיינים, 86%, היצוא לטורקיה מהווה עד 20%
המדריך האולטימטיבי: ביטוח מטענים ליצואנים ויבואנים
ביטוח מטען הוא סוג של ביטוח המכסה נזק או אובדן למטען במהלך ההובלה. היא מספקת הגנה פיננסית ליצואנים וליבואנים במקרה שהסחורה שלהם תיפגע, אובדת או נגנבת בזמן ההעברה. הבנת היסודות של ביטוח מטענים חיונית לכל מי שמעורב בסחר העולמי. כשמדובר בביטוח מטען, ישנם מספר מונחים ומושגים מרכזיים שכדאי להיות מודעים אליהם. הראשון הוא הערך המבוטח, המתייחס לערך הכולל של הסחורה המועברת. ערך זה משמש לקביעת
הובלות יבשתיות – שינוע מטענים
לפני שנצלול אל המורכבויות של הובלת מטענים יבשתית יעילה, חשוב להבין את היסודות של הובלה יבשתית. הובלה יבשתית מתייחסת לתנועת סחורות בכביש או ברכבת, בניגוד לאוויר או בים. זהו מרכיב מכריע בשרשרת האספקה העולמית, המחבר בין עסקים וצרכנים למרחקים עצומים. בהובלת מטענים יבשתית, ישנם שני אמצעי תחבורה עיקריים: משאיות ורכבות. משאיות מציעות גמישות ואפשרויות משלוח מדלת לדלת, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור משלוחים למרחקים קצרים