לטענת האיגוד במהלך 2019 תעשיית הספנות צריכה להיערך לקראת חלוקה בהוצאות העודפות לרגל כניסת תקנות IMO2020 בשל היערכות לרכישת דלק יקר יותר או השקעה בטכנולוגיות יקרות.


איגוד BIMCO: הספנות עשויה לפשוט את הרגל אם לא תוכל לגבות את הוצאות הדלק העודפות

לטענת האיגוד במהלך 2019 תעשיית הספנות צריכה להיערך לקראת חלוקה בהוצאות העודפות לרגל כניסת תקנות IMO2020 בשל היערכות לרכישת דלק יקר יותר או השקעה בטכנולוגיות יקרות
 

איגוד BIMCO טוען בסקירה שפרסם כי אם תעשיית הספנות תיכשל בגביית עלויות הדלק הנוספות בשל המעבר לשימוש בדלק נקי יותר החל מינואר 2020 היא עשוייה לפשוט את הרגל.

לטענת האיגוד, הנושא הדומיננטי במהלך 2019 יהיה היערכות לקראת חלוקה בהוצאות הגבוהות הנוספות הכרוכות בעמידה ביעדי IMO 2020 האוסר על שימוש בדלק המכיל למעלה מ-0.1% גופרית. הוצאות גבוהות נוספות אלו עשויות להיווצר בשל רכישת דלק דל גופרית העומד בתקנות שהינו יקר יותר או בשל השקעות בטכנולוגיות שונות המאפשרות המשך צריכת דלק רגיל ועמידה בתקנות.

לטענת BIMCO שולי הרווח בענף יופחתו בכל סקטור, אלא אם כן עלויות אלה יועברו ללקוח הסופי באמצעות שרשרת האספקה ​​כולה. על פי BIMCO, יכולתה של תעשיית להעביר עלויות ללקוחותיה תלוי בכוח המשא ומתן שלה בשוק ההובלה.

בנוסף לכך, טוען ארגון BIMCO כי קיימת תחזית עגומה לגבי סקטור המכולות בשנת 2019 וכרגע נראה כי מצב זה אף יימשך לשנה הבאה.

במבט לשנת 2019, ארגון BIMCO צופה גידול של 3.4% בנפח צי אניות המכולה בהנחה שרמות הגריטה יישארו נמוכות.

עוד מאמרים

שילוח בינלאומי

יבוא

בשנים האחרונות ניתן לזהות כיצד יותר ויותר ישראלים במקומות שונים בארץ מתעניינים ביבוא של מוצרים שונים ממגוון רחב של מדינות ברחבי העולם.

קרא עוד »