נמל חיפה: אניית MSC נוספת הגיעה מהאמירויות
דף הבית » חדשות האתר » נמל חיפה: אניית MSC נוספת הגיעה מהאמירויות
האנייה MSC Heidi נכנסה אתמול לפנות בוקר לנמל והחלה בפריקת המכולות שעליהן, בין היתר, מוצרי חשמל.
אשל ארמוני, יו״ר נמל חיפה: פעילות זו היא תוצאה ישירה של הסכם השלום עם האמירויות. רה״מ נתניהו הצטרף לפריקת המכולות מהאנייה.שבוע שני ברציפות שלנמל חיפה מגיעה אניית מכולות עם מטען מהאמירויות. האנייה השייכת לחברת הספנות MSC, בשם MSC Heidi נכנסה לפנות אתמול בוקר לנמל והחלה בפריקת המכולות. לעבודת האנייה היום הצטרפו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התחבורה מירי רגב. קו האניות של MSC צפוי לפקוד את נמל חיפה מדי שבוע, ואליו צפויים להצטרף בקרוב קווים נוספים של חברות ספנות נוספות. המטען שהגיע היום מהאמירויות כלל מכולות עם מוצרי חשמל.
אשל ארמוני יו״ר דירקטוריון חברת נמל חיפה: ״קו הסחר בין נמל חיפה לאמירויות הוא עובדה קיימת. היום הגיעה האנייה השנייה בתוך שבוע, והאניות ימשיכו לפקוד את הנמל עם מטענים מהאמירויות ואליה. פעילות זו היא תוצאה ישירה של הסכם השלום עם האמירויות שאושר רשמית השבוע. זו בשורה גדולה למשק הישראלי, ובוודאי לנמל חיפה שנמצא בעיצומו של הליך הפרטה שיבטיח את עתידו של הנמל בעשרות השנים הבאות״.
מנדי זלצמן מנכ״ל חברת נמל חיפה: ״נמל חיפה מוכיח שוב שהוא הנמל המוביל בישראל, נמל יוזם, שטובת המשק הישראלי לנגד עיניו. אניות ענק שמשייטות בקווים גלובליים בוחרות פעם אחר פעם בנמל בזכות יעילותו התפעולית הנמצאת ברמה העולמית הגבוהה ביותר. יכולות אלה אינן חומקות מעיניהם של מקבלי ההחלטות בחברות הספנות, ולא יחמקו מעיניי הגורמים המעוניינים ברכישת הנמל״.
עוד מאמרים בנושא...
שילוח ימי ויבוא מוצרים מסין
בנוף העצום של הסחר העולמי, מדינה אחת בולטת כמעצמה בכל הנוגע לייצור וייצוא סחורות – סין. הפיתוי של רכישת מוצרים מהמפעל העולמי כבש יזמים ועסקים
אמנת טיר (TIR)
“אמנת טיר” היא אמנת מכס בינלאומית המאפשרת הובלת מטענים דרך מדינה אחת או יותר.הגשת מסמכי יבוא (אמנת Transit Internationaux Routiers – TIR) רעיון ה- TIR
התחזית המקרו-כלכלית של חטיבת המחקר, אוקטובר 2023
לצפייה בהודעה כקובץ לחץ כאן תמצית מסמך זה מציג את התחזית המקרו-כלכלית שחטיבת המחקר בבנק ישראל גיבשה באוקטובר 2023[1] בנוגע למשתני המקרו העיקריים – התוצר, האינפלציה
מהי רפורמת היבוא?
רפורמת היבוא אותה מובילים משרד הכלכלה והתעשייה ומשרד האוצר בשיתוף משרד הבריאות והאנרגיה מתמקדת במעבר לשיטות הנהוגות בשווקים מפותחים בעולם ובשינוי שיטות הפיקוח על חוקיות היבוא
חוקי או לא חוקי
זכות העיכבון הינה זכות על פי דין, וכוונתה לייעל את הליך כריתתה של עסקה ולאפשר מסחר מהיר, דינמי ויעיל.