נמל אשדוד בין מאה הנמלים הראשונים בעולם בדירוג CM
דף הבית » חדשות האתר » נמל אשדוד בין מאה הנמלים הראשונים בעולם בדירוג CM
לאחרונה התפרסם דירוג המגזין היוקרתי CM (Container Management) 2020 המסכם את היקף פריקת המכולות בנמלים הגדולים בעולם במונחים של TEU לשנת 2019.
חברת נמל אשדוד ממשיכה לרשום הישגים בדירוגים בינלאומיים של נמלי הים. בדירוג השנתי של המגזין היוקרתי Container Management, שיפר נמל אשדוד את מיקומו, עלה כחמישה מקומות מהמקום ה-103 ומדורג כעת במקום ה-98.
הדירוג המדובר בוחן את מספר המכולות שנפרק בנמל על פי מונחי המדידה של TEU. על פי הדירוג, נמל אשדוד פרק בשנת 2018 1,477,000 TEU, ובשנת 2019, נספרו 1,538,000 TEU. מדובר בעלייה של כ-61,000 TEU, המהווים כ-4%.
שיקו ז׳אנה, מנכ״ל חברת נמל אשדוד, מציין: ״העלייה במיקומנו בדירוג הבינלאומי מהווה תוצאה של המאמצים הבלתי פוסקים של נמל אשדוד בהיבטים התפעוליים. ההשקעות השוטפות בהצטיידות ברכש מקצועי, בשיפור תשתיות ומערכות ניהול, לצד הון אנושי מיומן ומנוסה, מביא את נמל אשדוד להישגים משמעותיים. אנו רואים בדירוג זה אבן דרך נוספת במאמצינו להמשיך ולהשתפר ולהוות תחרות ראויה לקראת פתיחת הנמלים החדשים. כל זאת בזכות העובדות והעובדים המסורים ללא לאות לביצוע המשימה״.
פורסם באתר – www.port2port.co.il
עוד מאמרים בנושא...
מדיניות היבוא
מטרת המדיניות היא הקלה משמעותית בתהליכי היבוא והפחתת עלויות היבוא בפרט, ויוקר המחיה ככלל.
קביעת שיעור ההיצף
יבוא בהיצף מתקיים כאשר מחיר היצוא נמוך מהמחיר המקובל. שיעור ההפרש בין שני המחירים הללו ביחס למחיר היצוא מכונה “שיעור ההיצף”.
האם הייבוא המקביל מחטיא את מטרתו?
אין ספק כי ייבוא מקביל עשוי להיות אמצעי לקידום התחרות וזירוזה, והפחתת המחיר לצרכן הסופי היא צעד חשוב וראשון במעלה.
מבצע מיוחד – חברת “יחדיו” נרתמת גם כן למלחמה בקרונה
החברה ביצעה יבוא של מגוון מוצרים עבור בתי חולים, מוסדות וחברות מסחריות.
יבוא ושיווק בינלאומי
יבוא ושיווק בינלאומי יכול לאפשר לנו לייבא לארץ כל דבר שחוקי להשתמש בו בארץ.
מכון היצוא: הסכם שיתוף פעולה עם מרכז הסחר העולמי בדובאי
ההסכם יאפשר הקמת ביתנים ישראלים בתערוכות הענק של העולם הערבי. שיתוף הפעולה כולל שותפות בכנסים בינ״ל ותערוכות ענק, חילופי משלחות וארגון משלחות של אנשי עסקים