צים תפעיל שירות חדש בין תת יבשת הודו והים התיכון בשת״פ עם MSC
חברת צים וחברת MSC הודיעו במהלך חול המועד סוכות על שיתוף פעולה חדש בסחר בין תת היבשת ההודית לים התיכון. שיתוף הפעולה החדש צפוי להתחיל במחצית אוקטובר, בשירות שיקשר בין הודו לנמלים מרכזיים בים התיכון.
חברת צים, שעד לאחרונה לא שיתפה פעולה עם אף חברת מכולות אחרת, תשתף כאמור פעולה עם חברת MSC במסגרת שני שירותים חדשים שיפעלו בסחר בין תת היבשת ההודית לים התיכון. לדברי החברה, שני השירותים החדשים – שירות ZII (ZIM India Israel Service) ושירות ZIE (ZIM India East Med Express) הינם שירותים מהירים ואמינים.
שירות ZII יפעל לפי סבב הפקידה הבא: נאווה-שבה – מונדרה – חיפה (מערבה בלבד), ואילו שירות ZIE יפעל לפי סבב הפקידה הנ״ל:
מונדרה – נאווה-שבה – קולומבו – פורט סעיד מערב – מרסין – פיראוס – איסטנבול – מרסין – איסקנדרון – מונדרה
מחברת צים נמסר עוד כי על מנת להעניק כיסוי נוסף בסחר בין הודו לים התיכון, צים תוסיף פקידה בנמל קולומבו, סרי-לנקה, בכיוון מזרח, במסגרת שירות ZIM Mediterranean Pacific service – ZMP, המשרת את נמלי נובורוסיסק, אודסה, איסטנבול, חיפה וקולומבו.
עוד נמסר מצים כי ״המערך החדש מהווה שדרוג משמעותי עבור לקוחות צים בסחר, והם יהנו מהיצע רחב של הפלגות ישירות ושיפור זמני הפלגה, לצד השירות האישי הייחודי של צים״.
רני בן-יהודה, סמנכ״ל בכיר סחר חוצה-סואץ ואטלנטי, אמר: ״המערך החדש יוצר כיסוי נרחב לצד שירות אמין ומעולה בסחר בין תת היבשת ההודית לים התיכון, לשירות השוק והלקוחות״.
עוד חדשות
ברקת חתם על הסכם סחר היסטורי בין ישראל לוייטנאם | כל הפרטים – פורסם בחדשות 0404
חתמו בירושלים שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת, ועמיתו שר התעשייה והסחר הווייטנאמי Nguyen Hong Dien על הסכם אזור סחר חופשי בין ישראל לווייטנאם, במעמד רה”מ
המובילים: המשטרה הוציאה באופן עצמאי נוהל לשינוע מטען חורג
לטענת איגוד מועצת המובילים הנוהל החדש והמחמיר של משטרת התנועה יביא למצב בו כל מטען שלישי ברכב כבד יזדקק לליווי וכ-1,000 הובלות ביום יעברו מסטטוס
מדיניות סחר והסכמים בין-לאומיים
מינהל סחר חוץ אחראי על ניהול המשא ומתן על הסכמי סחר חופשי – הסכמים בין מדינות וגושי סחר שמטרתם לפשט את הסחר בין המדינות על
קידום היצוא והסחר הבינלאומי – מסלולי הסיוע להגדלת היקף המכירות בחו”ל
מערך כלי סיוע לתעשייה נועד לסייע לחברות הישראליות לחזק את יכולותיהן השיווקיות בשוק הבין-לאומי בעזרת מספר תכניות מימוניות ייעודיות. מטרת התכניות – לתמוך בהוצאות השיווק