חברת “יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע”מ”, בעלת ניסיון עשיר בשילוח בינלאומי. אנו שמים דגש על מתן שירות מקצועי בסטנדרטים בינלאומיים.
שינוע מטענים
חברת “יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע”מ”, בעלת ניסיון עשיר בשילוח בינלאומי. אנו שמים דגש על מתן שירות מקצועי בסטנדרטים בינלאומיים.
בעת בחירת סוכן / עמיל מכס, חשוב למצוא סוכן אמין, מקצועי ובעל מוניטין. אצלנו, תוכל ליהנות מאנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ומטובי המומחים.
שילוח בינלאומי – במה מדובר?
שילוח בינלאומי הינו שירות הובלה של סחורות, רכוש או חפצים אישיים, ממדינה למדינה. השירות מבוצע ע”י משלח – רצוי מיומן ובעל ניסיון – הפועל כמטווח, מלווה ומוביל. השילוח הבינלאומי מהווה מרכיב חשוב במערך הסחר הבינלאומי, שאחד ממרכיביו היא תלות הדדית בין המשלח לאמצעי התובלה הקיימים: ימית, אווירית או יבשתית.
* הימית באמצעות נמלי הים, ספינות התובלה ונתיבי השייט.
* האווירית באמצעות נמלי האוויר, סוגי המטוסים ונתציבי הטייס.
* היבשתית באמצעות מסופי גבול, כלי ההובלה ותשתית הכבישים.
מהי הדרך המתאימה ביותר עבוכרם? בכדי לבחור את דרך התובלה הבינלאומית רצוי לשים דגש על מספר גורמים:
רמת הדחיפות בלוחות הזמנים
השינוע האווירי מתאפיין במהירות גבוהה, המתאימה בין השאר למפעלים הזקוקים בדחיפות לחומרי גלם, העברת תכולת דירה המצריכה עמידה בלוחות זמנים צפופים, העברת מסמכי מקור דחופים ליעד בחו”ל ועוד. עם זאת, יש להביא בחשבון שקיצור הזמנים מתבטא בין השאר בעלויות גבוהות לעומת שתי האופציות האחרות (בים וביבשה).
משקל ונפח הסחורה
מהי כמות ונפח הכבודה אותה אתם אמורים לשלוח? האם מדובר בכמה חפצים אישיים, במסמכים חשובים או בכמויות סחורה גדולות במיוחד? האם מדובר במעטפה בודדת? בכמה קרטונים או במכולות? לכל נפח ומשקל עלות שונה. בנוסף, ישנה חשיבות לסוג האריזה, גודל המטען ויעדו (קרוב או רחוק).
מחירי ההובלה
העברת משקל כבודה מסוים באוויר, תהיה יקרה מהעברת אותו משקל בים או ביבשה. עם זאת, לא לכל מדינה ניתן להעביר כבודה מישראל באמצעים יבשתיים (במקרה שלנו רק דרך ירדן או מצרים) כך שהדרך הימית או האווירית הינן השכיחות ביותר עבור רובנו. אנו בחברת “יחדיו – שילוח בינלאומי ועמילות מכס בע”מ”, נוכל להתאים עבורכם את דרך השילוח המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם. נשמח לענות על כל שאלה, טלפונית או באמצעות פגישה אישית. תנו למקצוענים לטפל לכם בשילוח.
עוד מאמרים

פקקי ענק בנמלי צפון אירופה: חצי מהאניות ממתינות לעגינה
מבוא במה שמכונה “משבר הסתימות הימיות” של 2025, נמלי צפון אירופה חווים עומסים חסרי תקדים. לפי נתוני חברות המעקב הלוגיסטי, כ-50% מהאניות המסחריות באזור ממתינות

מחיר מלחמת הסחר: אנייה אחת – מכס של 417 מיליון דולר
מבוא משבר סחר עולמי מקבל המחשה חדה ומוחשית במיוחד עם הגעתה של האנייה OOCL Violet לנמל קליפורניה. על סיפונה – סחורות בשווי של 564 מיליון

ממשלת ישראל אישרה את הסכם ההובלה הימית עם ממלכת מרוקו
מבוא ב־2025 התקבלה החלטה היסטורית: ממשלת ישראל אישרה את הסכם ההובלה הימית עם ממלכת מרוקו. מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי שצפוי להעצים את הקשרים הכלכליים והלוגיסטיים

מדריך סיווג טובין – איך בוחרים קוד נכון ולמה זה חשוב
מבוא: מה זה סיווג טובין ומדוע זה קריטי לכל יבואן? בכל הליך יבוא, אחד הצעדים הראשונים והקריטיים ביותר הוא סיווג נכון של הטובין. כל מוצר