חברת צים מציגה שירות חדש המכונה eZ Quote – שירות דיגיטלי נוסף עבור הצעת מחיר והזמנת מקום באופן מיידי (Booking) כולל הבטחה לשמירת מקום על סיפון האנייה.
צים משיקה שירות דיגיטלי לקבלת הצעת מחיר מיידית
חברת צים מציגה שירות חדש המכונה eZ Quote – שירות דיגיטלי נוסף עבור הצעת מחיר והזמנת מקום באופן מיידי (Booking) כולל הבטחה לשמירת מקום על סיפון האנייה.
במהלך מאי השיקה חברת צים את שירות eZ Quote המאפשר ללקוחות קיימים וחדשים לקבל הצעות מחיר מקוונות עבור תעריפי הובלה כמו גם האפשרות לשמור למשלוח מקום מובטח על האנייה המיועדת.
מחברת צים נמסר כי הפלטפורמה החדשה והמתקדמת הופכת את הליך קבלת הצעת המחיר וההזמנה להליך מהיר וקל יותר, זמין 24/7, כולל תמיכה בצ׳אט. הצעת eZ תשתפר בהדרגה על פני אזורים גלובליים וכרגע היא תומכת במכולות יבשות בלבד (Dry Van Containers).
״שירות eZ Quote הינו חלק ממערך צומח ההולך וגדל של שירותים דיגיטליים מתקדמים שחברת צים מציעה ללקוחותיה. במיוחד בימים אלה, שבהם כלכלת העולם העולמית עדיין עומדת בפני ההשלכות המתמשכות של מגיפת Covid-19 שירות eZ Quote מקל על הלקוחות בשמירת המשכיות עסקית עם צים״, נמסר מהחברה.
אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, ציין: ״אנו ממשיכים לפתח ולהציג כלים דיגיטליים מתקדמים חדשים עבור הלקוחות שלנו, עם הלקוחות שלנו. זוהי המשימה שלנו להקשיב ללקוחות שלנו ולמצוא פתרונות המתאימים ביותר לצרכים שלהם. היכולות הדיגיטליות שלנו תמיד מגיעות עם מגע אישי״.
אסף טיראן, סמנכ״ל שירות הלקוחות העולמי של צים, ציין כי ״שירות eZ Quote נועד להקל על קבלת הצעת המחיר ובוקינג כמו הזמנת טיסה או כל שירות אחר שניתן ברשת. הלקוחות ייהנו מאישור מיידי ועדיפות בבוקינג, הבטחת מקום על אנייה כמו גם משלוח בזמן. כפי שחזון החברה אומר, אנו מתרגלים ׳משלוח חדשני המוקדש לך׳ ושירות eZ Quote הוא יוזמה נוספת, בין יוזמות נוספות, כחלק מהמאמץ התמידי שלנו להקל על הלקוחות לעשות איתנו עסקים, להבטיח שהם ייהנו מחוויית הלקוח הטובה ביותר שחברת ספנות יכולה להציע״.
עוד מאמרים

פקקי ענק בנמלי צפון אירופה: חצי מהאניות ממתינות לעגינה
מבוא במה שמכונה “משבר הסתימות הימיות” של 2025, נמלי צפון אירופה חווים עומסים חסרי תקדים. לפי נתוני חברות המעקב הלוגיסטי, כ-50% מהאניות המסחריות באזור ממתינות לעגינה, חלקן במשך ימים ארוכים. המחסור בכוח אדם, תקלות טכנולוגיות, תנאי מזג אוויר קשים, ובעיקר הצטברות מטענים – הובילו להשבתה כמעט מלאה של רציפים מרכזיים בגרמניה, הולנד ובלגיה. מה גורם לעומס? מחסור בעובדי נמל מוסמכים, במיוחד במנופים ובתחזוקה שיבושים מתמשכים

מחיר מלחמת הסחר: אנייה אחת – מכס של 417 מיליון דולר
מבוא משבר סחר עולמי מקבל המחשה חדה ומוחשית במיוחד עם הגעתה של האנייה OOCL Violet לנמל קליפורניה. על סיפונה – סחורות בשווי של 564 מיליון דולר. לפי ניתוח שפורסם בבלומברג, כ־40% מהמטענים צפויים להידרש למכס בגובה 145%. התוצאה: עלות מכס כוללת של כ־417 מיליון דולר על אנייה אחת בלבד – סמל למחיר האמיתי של מלחמות סחר. הנתונים שמבהילים את השוק לפי בלומברג, חלק ניכר מהמטען

ממשלת ישראל אישרה את הסכם ההובלה הימית עם ממלכת מרוקו
מבוא ב־2025 התקבלה החלטה היסטורית: ממשלת ישראל אישרה את הסכם ההובלה הימית עם ממלכת מרוקו. מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי שצפוי להעצים את הקשרים הכלכליים והלוגיסטיים בין המדינות, ולאפשר פיתוח ערוצי מסחר חדשים באגן הים התיכון והאטלנטי. ההסכם מגיע בהמשך להתחממות היחסים הדיפלומטיים מאז 2020 ומסמן עידן חדש בשיתוף הפעולה האזורי. מה כולל ההסכם הימי? פתיחת קווים ישירים להובלת מטענים בין נמל חיפה ונמל קזבלנקה סנכרון

מדריך סיווג טובין – איך בוחרים קוד נכון ולמה זה חשוב
מבוא: מה זה סיווג טובין ומדוע זה קריטי לכל יבואן? בכל הליך יבוא, אחד הצעדים הראשונים והקריטיים ביותר הוא סיווג נכון של הטובין. כל מוצר שמיובא לישראל מחויב להיכלל תחת קוד סיווג ייחודי (HS Code), אשר קובע את גובה המכס, אישורים נדרשים, ולעיתים אף את האם ניתן לייבא אותו כלל. טעות אחת בסיווג – בין אם בשוגג או בגלל חוסר ידע – עלולה לעלות לעסק