כניסת ויציאת משאיות אל ומנמל חיפה תיעשה מהשער הזמני הישן.
נמל חיפה הקפיא את פעילות שער המטענים החדש
בעקבות הוראה של המנכ״ל מנדי זלצמן כניסת ויציאת משאיות אל ומנמל חיפה תיעשה מהשער הזמני הישן. חברת נמל חיפה: נשוב ונפעיל את השער החדש רק לאחר קבלת גיבוי מלא מהספק הבלגי והבטחה למינימום עיכובים והמתנות.
בעקבות התקלות המרובות שהתגלו אתמול בפעילות שער המטענים החדש בכניסה לנמלך חיפה – תקלות שגרמו לפקקים ועיכובים רבים בכניסת משאיות לנמל ולהודעה שיצאה מטעם מועצת המובילים וקראה לנהגי המשאיות שלא לפקוד את שערי הנמל עד להודעה חדשה הודיעה חברת נמל חיפה כי על פי הוראת מנכ״ל חברת נמל חיפה, מנדי זלצמן, החל מהיום בבוקר, משמרת א׳, כניסת ויציאת משאיות אל ומהנמל תיעשה מהשער הזמני הישן.
עוד נמסר מחברת נמל חיפה כי היא תשוב ותפעיל את השער החדש לאחר קבלת גיבוי מלא מהספק הבלגי של המערכת, וכן הבטחה למינימום עיכובים והמתנות.
כזכור, אתמול הושקה באופן מלא פעילות שער המטענים החדש והטכנולוגי של נמל חיפה הכולל 15 מסלולים למעבר משאיות אשר מזוהות בעת הכניסה והיציאה על ידי מצלמות חכמות.
יחד עם זאת, עם ההפעלה המלאה חלו כאמור תקלות מרובות בפורטל הטכנולוגי של השערים אשר גרמו לפקקים רבים בכניסה וביציאה מנמל חיפה ולתורים ארוכים של משאיות.
עוד מאמרים

התפתחויות בבקרות הסחר העולמיות: מרץ 2025
מבוא הרבעון הראשון של שנת 2025 התאפיין בעדכונים רגולטוריים חוצי גבולות, מהדקות אכיפה ושינויים בתעריפי סחר המשפיעים על כל שחקני השוק. מדיניות חדשה הושקה בארה”ב

האיחוד האירופי מחייב אניות החולפות במימיו להציג הוכחת ביטוח
מבוא האיחוד האירופי (EU) פרסם לאחרונה רגולציה חדשה ומהפכנית: החל מ-2025, כל ספינה העוברת בתחומי הים הטריטוריאליים של האיחוד האירופי להציע הוכחת ביטוח בתוקף. ההחלטה,

שילוח ימי: המדריך המלא לניווט באוקיינוס המסחרי
מבואשילוח ימי הוא אבן הפינה של המסחר הבינלאומי. בעוד ששיטות שילוח אחרות כמו אוויר ויבשה מספקות פתרונות מהירים או ממוקדים יותר, השילוח הימי הוא עדיין

מערכת WebFOCUS לשינוע מטענים
מבואשירותי אחסנה ואריזה מהווים נדבך מרכזי במערך הלוגיסטי של כל עסק המנהל שינוע מטענים, בין אם מדובר ביבואנים, יצואנים או ספקי שירותי לוגיסטיקה. שילוב טכנולוגיות