הבוקר נמסרו לחייב שייב, יו״ר מרחב אשדוד בהסתדרות, טפסי בקשה של 237 עובדים לקיום אסיפה לפיזור ועד ציוד מכני.
נמל אשדוד: עצומה לפיזור ועד ציוד מכני
הבוקר נמסרו לחיים שייב, יו״ר מרחב אשדוד בהסתדרות, טפסי בקשה של 237 עובדים לקיום אסיפה לפיזור ועד ציוד מכני, וזאת על פי סעף 2, סימן ו׳ לתקנות ועדי עובדים. העתקים נמסרו לאלי אברמוביץ, מחזיק תיל נמל אשדוד בהסתדרות.
העובדים חתמו על טפסים המבקשים לפזר את ועד מחלקת ציוד מכני בנמל אשדוד. כמו כן נכתב בטפסים עליהם חתמו העובדים כי הם מביעים אי-אמון בוועד הנוכחי, אינם שבעי רצון מהתנהלות הוועד וזאת בשל אי-שקיפות וחוסר ידיעה במחלקה וכן פילוג בין חברי הוועד שגורם לבלבול ולאי שקט בקרב העובדים במחלקה.
נציין כי ביום רביעי שעבר נעשתה פנייה בכתב למר חייב שייב, יו״ר מרחב אשדוד בהסתדרות שנושאה ״פטיציה כנגד ועד ציוד מכאני״, ובה נכתב כי העובדים אשר חתימותיהם מצורפות למכתב זה מבקשים להביע אי אמון בוועד ציוד מכני בראשית עמית שרף, וזאת בשל הטענה כי שרף מתנהל ב״חוסר שקיפות״.
עוד נטען במכתב למר שייב כי ״למרות דרישת עובדי מחלקת ציוד מכני שניתנה בכתב, ולמרות שתקנון ועדי עובדים בהסתדרות מחייב קיום אסיפת עובדים אחת לשנה, יו״ר הוועד לא ניאות לדרישת העובדים לקיים אסיפת עובדים נוכח אי הבהירות חוששים של העובדים לעתידם התעסוקתי.
כאמור, עובדי המחלקה שחתימותיהם צורפו למכתב דרשו מההסתדרות לפזר את הוועד.
עוד מאמרים

רשימת תיוג למשלוח בינלאומי
1. הכנות מוקדמות זיהוי קוד HS (Harmonized System Code) עבור הסחורה. בדיקת הגבלות ורגולציות במדינת היעד (למשל: איסור יבוא, דרישות תווי תקן, מגבלות על מוצרים מסוימים). אישורים

“מה זה HS Code ולמה הוא קריטי לעמילות מכס?”
בעידן הסחר הבינלאומי, תהליך השינוע של סחורות בין מדינות כולל לא רק הובלה פיזית אלא גם התמודדות עם רגולציה בינלאומית ומקומית. אחת המערכות הבסיסיות והחשובות

רפורמת ״מה שטוב לאירופה״ מתרחבת לארה״ב
רפורמת “מה שטוב לאירופה טוב לישראל” אושרה בכנסת במטרה להקל על יבוא מוצרים לישראל באמצעות הכרה בתקינה האירופית, ובכך להגדיל את התחרות ולהפחית את יוקר

שילוח בינלאומי: מדריך מקיף להובלת מטענים מסביב לעולם
מאז ומעולם, המסחר הבינלאומי היה מנוע צמיחה עוצמתי שהביא לקידמה כלכלית וחברתית. בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, שילוח בינלאומי אינו מותרות reserved לתאגידי ענק בלבד,