נמל אשדוד מצטייד ב-37 גוררים וחופנים חדשים. מהלך ההצטיידות כולל גוררים אשר מהווים חלק משמעותי בשינוע והובלת המכולות.
נמל אשדוד משקיע כ-20 מיליון שקל ברכישת ציוד תפעולי חדש ומשופר
נמל אשדוד מצטייד ב-37 גוררים וחופנים חדשים. מהלך ההצטיידות כולל גוררים אשר מהווים חלק משמעותי בשינוע והובלת המכולות, לצד שני סוגי חופנים. נמל אשדוד: הכלים יאפשרו הגדלת התפוקות, מניעת תקלות ומתן מענה רציף.
מחברת נמל אשדוד נמסר כי הוא רכש סך הכל 16 חופנים מתוכם סופקו לנמל כבר 7. מתוך החופנים שכבר סופקו לנמל, יש 5 חופנים רגילים ושני חופנים מיוחדים בהיקף השקעה של כ-2.5 מיליון שקל. החופנים הרגילים משמשים למטעני צובר, בעוד החופנים המיוחדים בעלי סגירה כפולה למניעת נזילות וחומרים דקים. שבעת החופנים התקבלו בנמל ונמצאים כעת בשלבי בדיקה וניסוי מתוך כוונה להצטייד בחופנים נוספים.
איציק כהן, מנכ״ל בפועל של נמל אשדוד: ״ההשקעה בהצטיידות הגוררים והחופנים מצטרפת להשקעות נוספות שביצענו בנמל, במטרה להביא לקידום המערך התפעולי ושיפור משמעותי של התפוקות, כמו גם מתן מענה לסוגיות בתחום איכות הסביבה. נמל אשדוד רואה בפעולות אלה אמצעי שיאפשר לעמוד בסטנדרטים מקצועיים גבוהים ויישום חדשנות טכנולוגית״.
עוד מאמרים

התפתחויות בבקרות הסחר העולמיות: מרץ 2025
מבוא הרבעון הראשון של שנת 2025 התאפיין בעדכונים רגולטוריים חוצי גבולות, מהדקות אכיפה ושינויים בתעריפי סחר המשפיעים על כל שחקני השוק. מדיניות חדשה הושקה בארה”ב ובאירופה, סנקציות הורחבו כלפי רוסיה, הגבלות חדשות הוטלו על סין, ומקביל לכך — ישראל חוותה גם הזדמנויות וגם אתגרים בגזרת הציות. מאמר זה יספק סקירה מקיפה של כלל ההתפתחויות והשלכותיהן. עדכונים רגולטוריים עיקריים רגולציה חדשה בארה”ב על ייצוא טכנולוגיית בינה

האיחוד האירופי מחייב אניות החולפות במימיו להציג הוכחת ביטוח
מבוא האיחוד האירופי (EU) פרסם לאחרונה רגולציה חדשה ומהפכנית: החל מ-2025, כל ספינה העוברת בתחומי הים הטריטוריאליים של האיחוד האירופי להציע הוכחת ביטוח בתוקף. ההחלטה, שזכתה לשם ה-EU Maritime Insurance Directive, נולדה מתוך צורך להגן על הסביבה הימית, לפצות נזקים במהירות ולשפר את ביטחון השיט. האם מדובר במהפכה ימית אמיתית או בסתם עוד ניירת ביורוקרטית? תלוי את מי שואלים. מה כולל דרישת הביטוח החדשה? האיחוד

שילוח ימי: המדריך המלא לניווט באוקיינוס המסחרי
מבואשילוח ימי הוא אבן הפינה של המסחר הבינלאומי. בעוד ששיטות שילוח אחרות כמו אוויר ויבשה מספקות פתרונות מהירים או ממוקדים יותר, השילוח הימי הוא עדיין הדרך המועדפת להעברת כמויות עצומות של סחורה בין מדינות ויבשות. הסיבה לכך טמונה ביכולת שלו להתמודד עם מטענים גדולים ובמגוון הרחב של אפשרויות שהוא מציע. במאמר זה, נעמיק באופן שבו פועל השילוח הימי, נסקור את היתרונות שהוא מביא לעסקים, נדון

מערכת WebFOCUS לשינוע מטענים
מבואשירותי אחסנה ואריזה מהווים נדבך מרכזי במערך הלוגיסטי של כל עסק המנהל שינוע מטענים, בין אם מדובר ביבואנים, יצואנים או ספקי שירותי לוגיסטיקה. שילוב טכנולוגיות מתקדמות מאפשר שיפור ביעילות, הפחתת עלויות ושמירה על איכות המוצרים לאורך כל הדרך. מערכת WebFOCUS, המשמשת את חברת “יחדיו שילוח בינלאומי ועמילות מכס”, היא דוגמה לפתרון טכנולוגי שמציע בינה עסקית מתקדמת וניהול חכם של הנתונים, המספקים לארגון את התובנות הדרושות