זאת מתוקף היותו מפעל חיוני. השירות ממשיך להינתן לאניות ולמשאיות אך יש לקחת בחשבון כי ייתכנו עיכובים בעקבות המצב. נשיא לשכת הספנות: מחזקים את ידיכם בשעה קשה זו בה העובדים ניצבים שוב בפני התקפות טילים מרצועת עזה.
לאור המצב: נמל אשדוד עובד במתכונת חירום
זאת מתוקף היותו מפעל חיוני. השירות ממשיך להינתן לאניות ולמשאיות אך יש לקחת בחשבון כי ייתכנו עיכובים בעקבות המצב. נשיא לשכת הספנות: מחזקים את ידיכם בשעה קשה זו בה העובדים ניצבים שוב בפני התקפות טילים מרצועת עזה.
לאור המצב הבטחוני שהוכרז הבוקר בחלקים נרחבים בעורף מדינת ישראל, חברת נמל אשדוד פועלת היום בשגרת חירום, וזאת מתוקף היותה מפעל חיוני. השירות ממשיך להינתן לאניות ולמשאיות אך יש לקחת בחשבון כי ייתכנו עיכובים בעקבות המצב.
הנהלת לשכת הספנות הפיצה הבוקר לחבריה חוזר בו היא מחזקת את ידי עובדי נמל אשדוד בשעה קשה זו בו הם ניצבים שוב בפני איומי והתקפות טילים מרצועת עזה.
נשיא לשכת הספנות, ד״ר יורם זבה, כתב בחוזר שהוציאה לשכת הספנות כי ״אנו לא רואים זאת כמובן מאליו שהעובדים ממלאים כבשגרה ובנאמנות את תפקידם התפעולי כמפעל חיוני, הן בשטחים הפתוחים והן ממרומי המנופים״.
עותקים מחוזר לשכת הספנות נשלחו לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳, מנכ״לית משרד התחבורה, קרן טרנר, ר/ח יגאל מאור, מנהך רספ״ן, ויו״ר חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור.
עוד מאמרים

התפתחויות בבקרות הסחר העולמיות: מרץ 2025
מבוא הרבעון הראשון של שנת 2025 התאפיין בעדכונים רגולטוריים חוצי גבולות, מהדקות אכיפה ושינויים בתעריפי סחר המשפיעים על כל שחקני השוק. מדיניות חדשה הושקה בארה”ב ובאירופה, סנקציות הורחבו כלפי רוסיה, הגבלות חדשות הוטלו על סין, ומקביל לכך — ישראל חוותה גם הזדמנויות וגם אתגרים בגזרת הציות. מאמר זה יספק סקירה מקיפה של כלל ההתפתחויות והשלכותיהן. עדכונים רגולטוריים עיקריים רגולציה חדשה בארה”ב על ייצוא טכנולוגיית בינה

האיחוד האירופי מחייב אניות החולפות במימיו להציג הוכחת ביטוח
מבוא האיחוד האירופי (EU) פרסם לאחרונה רגולציה חדשה ומהפכנית: החל מ-2025, כל ספינה העוברת בתחומי הים הטריטוריאליים של האיחוד האירופי להציע הוכחת ביטוח בתוקף. ההחלטה, שזכתה לשם ה-EU Maritime Insurance Directive, נולדה מתוך צורך להגן על הסביבה הימית, לפצות נזקים במהירות ולשפר את ביטחון השיט. האם מדובר במהפכה ימית אמיתית או בסתם עוד ניירת ביורוקרטית? תלוי את מי שואלים. מה כולל דרישת הביטוח החדשה? האיחוד

שילוח ימי: המדריך המלא לניווט באוקיינוס המסחרי
מבואשילוח ימי הוא אבן הפינה של המסחר הבינלאומי. בעוד ששיטות שילוח אחרות כמו אוויר ויבשה מספקות פתרונות מהירים או ממוקדים יותר, השילוח הימי הוא עדיין הדרך המועדפת להעברת כמויות עצומות של סחורה בין מדינות ויבשות. הסיבה לכך טמונה ביכולת שלו להתמודד עם מטענים גדולים ובמגוון הרחב של אפשרויות שהוא מציע. במאמר זה, נעמיק באופן שבו פועל השילוח הימי, נסקור את היתרונות שהוא מביא לעסקים, נדון

מערכת WebFOCUS לשינוע מטענים
מבואשירותי אחסנה ואריזה מהווים נדבך מרכזי במערך הלוגיסטי של כל עסק המנהל שינוע מטענים, בין אם מדובר ביבואנים, יצואנים או ספקי שירותי לוגיסטיקה. שילוב טכנולוגיות מתקדמות מאפשר שיפור ביעילות, הפחתת עלויות ושמירה על איכות המוצרים לאורך כל הדרך. מערכת WebFOCUS, המשמשת את חברת “יחדיו שילוח בינלאומי ועמילות מכס”, היא דוגמה לפתרון טכנולוגי שמציע בינה עסקית מתקדמת וניהול חכם של הנתונים, המספקים לארגון את התובנות הדרושות